6 τρόποι για να χτίσετε λίστα με emails συνδρομητών

Του Σίμου Κοσμετάτου

Όταν ξεκινήσατε την επιχειρηματική σας δραστηριότητα σίγουρα απευθυνθήκατε σε ειδικούς στην κατασκευη ιστοσελιδων προκειμένου να δημιουργήσετε την παρουσία σας στον ηλεκτρονικό κόσμο του Διαδικτύου.

Για μια επιχείρηση που αναζητάει τρόπους να αναπτυχθεί, λίγα πράγματα είναι πιο πολύτιμα από μία λίστα με διευθύνσεις email συνδρομητών η οποία να περιέχει ενδιαφερόμενους πελάτες και προοπτικές.

Αν και δεν είναι λίγοι εκείνοι που πιστεύουν ότι τα φίλτρα spam έχουν καταστρέψει για πάντα το email marketing, η αλήθεια είναι ότι αυτά έχουν σχεδιαστεί μόνο για την προστασία των χρηστών από την ανεπιθύμητη αλληλογραφία.

Εφόσον λοιπόν καταφέρετε να δημιουργήσετε μία λίστα με χρήστες που επιθυμούν να λαμβάνουν τα emails σας, θα αποφύγετε τα φίλτρα spam και θα προσεγγίσετε τις προοπτικές σας.

Αν επιδιώκετε να επεκτείνετε την επιχειρηματική σας εμβέλεια, δείτε πώς μπορείτε να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη λίστα με emails.

1. Προσφέρετε φόρμες εγγραφής στην ιστοσελίδα

Όσο οι χρήστες περιηγούνται στο site σας, βεβαιωθείτε ότι τους δίνετε τη δυνατότητα να εγγραφούν στα ενημερωτικά δελτία σας, χωρίς να πραγματοποιήσουν κάποια αγορά. Οι χρήστες αυτοί μπορούν να μετατραπούν σε πελάτες με την πάροδο του χρόνου.

Ένας καλός τρόπος για να γίνουν μέλη σας είναι απλά να τους το προτείνετε: «Εγγραφείτε στο newsletter μας». Προκειμένου να μεγιστοποιήσετε τον αριθμό των συνδρομών, φροντίστε να τοποθετήσετε αυτό το call-to-action στην κεφαλίδα ή το υποσέλιδο της ιστοσελίδας σας για να είναι ορατό από όλους.

2. Ζητήστε από τους πελάτες σας να εγγραφούν

Όταν οι πελάτες σας πραγματοποιούν μια αγορά από το site σας, σημαίνει ότι ήδη ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και πιθανώς σας προτιμήσουν και πάλι στο μέλλον.

Τοποθετήστε λοιπόν, στη σελίδα του «ταμείου» την προσφορά σας για την εγγραφή τους στην ιστοσελίδα ώστε να ενημερώνονται για τα νέα και τις προσφορές σας. Σημειώστε επίσης ότι δεν θα λαμβάνουν ανεπιθύμητα emails από την επιχείρησή σας.

3. Προσφέρετε κάτι δωρεάν

Τίποτα δεν κεντρίζει περισσότερο την προσοχή των χρηστών όσο η προσφορά ενός προϊόντος ή υπηρεσίας δωρεάν.

Αυτή η τακτική ενθαρρύνει τους ανθρώπους να εγγραφούν στη σελίδα σας απλά βεβαιωθείτε ότι αυτό που θα επιλέξετε να χαρίσετε, να είναι εξαιρετικής ποιότητας γιατί «αντικατοπτρίζει» όλη σας την επιχείρηση.

4. Παρέχετε μια αποκλειστική ευκαιρία ή προσφορά

Προσφέρετε για πώληση κάτι που θεωρείτε αποκλειστικό ή εξαιρετικά συμφέρον μόνο στους συνδρομητές της ιστοσελίδας σας.

Θυμηθείτε ότι υπάρχουν δύο πράγματα που οι άνθρωποι αγαπούν διαχρονικά: να κερδίζουν μία προσφορά ή να είναι μέλη μιας κλειστής ομάδας. Ο συνδυασμός και των δύο μπορεί να αποτελέσει ένα ισχυρό κίνητρο για τους χρήστες να ενταχθούν λίστα σας!

5. Επιτρέψτε τους χρήστες να «μοιράζονται»

Ο καλύτερος τρόπος για να εξασφαλίσετε νέους πελάτες ήταν και παραμένει ο «από στόμα σε στόμα» τρόπος, αν και στη νέα τάξη των πραγμάτων έχει προστεθεί η «λέξη» του email και η «λέξη» των κοινωνικών μέσων δικτύωσης.

Δώστε τη δυνατότητα στους χρήστες να διαβιβάσουν σε άλλους τα μηνύματά σας και ενθαρρύνετέ τους προς αυτή την κατεύθυνση. Όσο πιο πολύ επικοινωνούνται τα νέα και οι προσφορές σας, τόσο καλύτερες είναι οι πιθανότητες να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

6. Διαμοιράστε ποιοτικό περιεχόμενο

Αν «βομβαρδίζετε» συνεχώς τους συνδρομητές σας με ηλεκτρονικά μηνύματα προτροπής για αγορά, όπως «Αγόρασε το προϊόν μου!», είναι πολύ πιθανό να τους ωθήσετε στο να αποχωρήσουν από την ομάδα των συνδρομητών σας.

Αντί απλά να προβάλλετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας, καλό θα ήταν να δημιουργείτε σχετικό χρηστικό περιεχόμενο για να το συνοδεύει. Θυμηθείτε την αναλογία 4:1: για κάθε 4 emails που αποστέλλετε, έχετε το περιθώριο να στέλνετε και 1 ηλεκτρονικό μήνυμα με τη διαφήμισή σας.

Μάθετε περισσότερα για το σεμινάριο Email Marketing που θα σας δείξει πρακτικά βήμα βήμα πως να στήσετε το email marketing.

Ο Σίμος Κοσμετάτος είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Social Media & Internet Marketing στο LEADER SCHOOL

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: