Πώς να διαφημίσετε την επιχείρησή σας αποτελεσματικά στο Διαδίκτυο

Του Σίμου Κοσμετάτου

Διαδικτυο: Αξιοποιήστε το και… δεν θα χάσετε!

Η διαφήμιση στο Διαδίκτυο παρουσιάζει αυξημένη αποδοτικότητα στην αναλογία αξίας/κόστους σε σχέση με την προβολή σε παραδοσιακά μέσα.

Διαδικτυο: Αξιοποιήστε το και… δεν θα χάσετε!

Τα σεμιναρια marketing γίνονται απαραίτητα για κάθε επιχειρηματία που επιδιώκει να αξιοποιήσει στο έπακρο τα πλεονεκτήματα της online διαφήμισης.

Μάθετε τους πιο δημοφιλείς τρόπους που μπορείτε να διαφημίσετε την επιχείρησή σας στο Ίντερνετ και ξεκινήστε σήμερα κιόλας!

Google AdWords

Το Adwords αποτελεί την πιο δημοφιλή πλατφόρμα ηλεκτρονικής διαφήμισης παγκοσμίως καθώς διαθέτει προηγμένο μηχανισμό στόχευσης βάσει λέξεων-κλειδιών.

Οι διαφημίσεις που δημιουργείτε εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης των χρηστών στις θέσεις που έχουν οριστεί για τους διαφημιζόμενους.

Η επιχείρηση που προβάλλεται χρεώνεται όταν οι χρήστες κάνουν κλικ στις διαφημίσεις, οι οποίες είναι σχετικές με τους όρους αναζήτησής τους.

Διαφήμιση στο Facebook

Στη λογική του Adwords, αναφορικά με τη χρέωση της προβολής, κινούνται και οι διαφημίσεις που μπορείτε να δημιουργήσετε στο Facebook.

Τα Facebook Ads προβάλλονται στις ενημερώσεις των χρηστών με διάφορες μορφές posts καθώς και στη δεξιά στήλη της αρχικής σελίδας του δικτύου.

Μπορείτε να διαφημίσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησής σας σε στοχευμένο κοινό, βάσει φύλου, γεωγραφικής τοποθεσίας, ενδιαφερόντων κλπ.

Email marketing

Η διαφήμιση της επιχείρησής σας με email marketing συνιστά μια διαχρονική δυνατότητα που εξακολουθεί να αποδίδει καρπούς.

Εγγράφεστε σε μια πλατφόρμα email marketing, προσθέτετε τη φόρμα εγγραφής μελών στο site σας και συγκεντρώνετε τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των ενδιαφερομένων.

Μπορείτε να αποστέλλετε περιεχόμενο χρηστικό και διαφημιστικό στους εγγεγραμένους χρήστες και να «υπενθυμίζετε» την επιχειρηματική σας παρουσία.

Διαφήμιση στο YouTube

Ένα βίντεο έχει τη δυνατότητα να πείσει περισσότερο από μια φωτογραφία που συνοδεύεται από ένα κείμενο.

Μπορεί ακόμη να προκαλέσει συναισθήματα στον επισκέπτη, να κοινοποιηθεί πιο εύκολα από τους χρήστες και να γίνει μέχρι και viral!

Η διαφημιστική προβολή στο δημοφιλές Youtube προωθεί αποτελεσματικά το brand σας και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχετε στην αγορά.

Μπορείτε να στοχεύσετε το κοινό που σας ενδιαφέρει με βάση την ηλικία, τα ενδιαφέροντα, τις λέξεις – κλειδιά και τα videos που οι χρήστες παρακολουθούν μεταξύ άλλων.

Τα οφέλη της διαφήμισης στο Διαδικτυο

Υψηλό επίπεδο στόχευσης

Οι επιχειρήσεις μπορούν να εντοπίσουν το κοινό που τους ενδιαφέρει και να προβάλλουν επιλεκτικά τις διαφημίσεις τους.

Δυνατότητα ανάδρασης

Οι χρήστες στους οποίους προβάλλονται οι διαφημίσεις δύνανται να λειτουργήσουν ενεργά.

Ελεγχόμενο κόστος

Ο προϋπολογισμός για τις διαφημιστικές καμπάνιες των επιχειρήσεων δεν ξεπερνά τα ανώτατα όρια που έχουν τεθεί.

Πολύπλευρη πληροφόρηση

Οι επιχειρήσεις προσφέρουν μέσω των διαφημίσεων στους χρήστες τις πληροφορίες που επιθυμούν, αναλόγως με το τι αναζητούν στο Διαδικτυο.

Μετρήσιμα αποτελέσματα

Οι επιχειρήσεις μπορούν να μετρούν την αποτελεσματικότητα κάθε διαφήμισης και να επαναπροσδιορίζουν εκείνες που δεν αυξάνουν τις πωλήσεις.

Ο Σίμος Κοσμετάτος είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Social Media & Internet Marketing στο LEADER SCHOOL

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: