Digital Marketing: 4 αποκλειστικές μεθοδολογίες του Leader School

Του Σίμου Κοσμετάτου

Τα σεμιναρια digital marketing του Leader School περιλαμβάνουν άμεση πρακτική γνώση, στρατηγική και αποκλειστική μεθοδολογία Leader School.

Στο Leader School έχουμε αναπτύξει διαφορετικές μεθοδολογίες για κάθε εργαλείο προσφέροντας σαφή βήματα που οδηγούν στο αποτέλεσμα.

Η μεθοδολογία Leader School επιτρέπει στον εκπαιδευόμενο να εφαρμόσει τις γνώσεις στη δική του περίπτωση καθώς τα βήματα είναι πρακτικά και σαφή.

Η μεθοδολογία βασίζεται στις πραγματικές ανάγκες της αγοράς, χρησιμοποιείται από επαγγελματίες και εταιρείες σε κάθε κλάδο και ανανεώνεται συνεχώς προκειμένου να προσαρμόζεται στις συνεχώς μεταβαλλόμενες τάσεις του διαδικτύου.

Παρακάτω ακολουθούν 4 συγκεκριμένες μεθοδολογίες που χρησιμοποιούμε αποκλειστικά στο Leader School.

Μέθοδος των Εναλλακτικών Δοκιμών (ΜΕΔ): Χρησιμοποιείται στα σεμινάρια διαφήμισης στο διαδίκτυο και πιο συγκεκριμένα στα σεμινάρια Διαφήμισης στο Facebook και στα σεμινάρια Google Adwords. Ακολουθώντας τη μεθοδολογία μειώνουμε το ρίσκο της διαφήμισης και μηδενίζουμε τον κίνδυνο της απώλειας του budget. Παράλληλα ακολουθώντας τον “κανόνα των 3 οδηγών” οδηγούμαστε με μαθηματική ακρίβεια στην ιδανική διαφήμιση.

Μεθοδολογία Calendarium 14 (C14): Αξιοποιώντας μια σειρά από κανόνες δημιουργούμε τη στρατηγική που θα εφαρμόσουμε στα social media. Η μεθοδολογία περιλαμβάνει τον “κανόνα 1 προς 5”, τη “μέθοδο των 5 πηγών” και άλλους πρακτικούς κανόνες που εξασφαλίζουν στοχευμένη παρουσία στα social media για την επίτευξη προκαθορισμένου στόχου (engagement strategy ή sales strategy).

Μεθοδολογία των 3 Πυλώνων (3Π): Το Search Engine Optimization είναι μια σύνθετη διαδικασία που εξαρτάται από δεκάδες παράγοντες. Πριν ξεκινήσει όμως η παραμετροποίηση μιας ιστοσελίδας εφαρμόζουμε τη μεθοδολογία των 3 Πυλώνων προκειμένου να διασφαλίσουμε τη σωστή στόχευση που βασίζεται στη στρατηγική της επιχείρησης. Με τη συγκεκριμένη μεθοδολογία διασφαλίζουμε ότι όλες οι ενέργειες στο SEO θα γίνουν προς τη σωστή κατεύθυνση, αυτή που φέρνει το αποτέλεσμα. Στη συνέχεια εφαρμόζουμε τους 25 βασικούς κανόνες του SEO.

Μεθοδολογία 7+3 για το 1-3: Η μεθοδολογία εφαρμόζεται αποκλειστικά στα σεμιναρια Google Adwords και αποτελεί μια σαφή, πρακτική και εύκολη μέθοδο για δημιουργία αποτελεσματικής καμπάνιας στη μηχανή αναζήτησης (Search Network). Ακολουθώντας τη μεθοδολογία ο εκπαιδευόμενος μπορεί να δημιουργήσει αποτελεσματικές καμπάνιες που στοχεύουν τις πρώτες θέσεις στο Google Adwords. Συνδυάζοντας τη συγκεκριμένη μεθοδολογία με τη μέθοδο των 3 Πυλώνων επιτυγχάνεται στόχευση που έχει ως αποτέλεσμα υψηλό ROI (Return On Investment). Η μεθοδολογία 7+3 για το 1-3 διακρίνεται για την ευκολία στην εφαρμογή της.

Ο Σίμος Κοσμετάτος είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Social Media & Internet Marketing στο LEADER SCHOOL

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: