Facebook 2018: 20 χρήσιμα facts για τους χρήστες & το marketing

Του Σίμου Κοσμετάτου

Πολύτιμες πληροφορίες για τη χρήση που έγινε κατά τη διάρκεια του 2017 φέρνει στο φως το Facebook, παρέχοντας σημαντικά στατιστικά στοιχεία σχετικά με τη δραστηριότητα χρηστών και επιχειρήσεων. 

Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι Digital Marketers -όπως και οι δυνητικοί επαγγελματίες στο Digital Marketing που παρακολουθούν σεμιναρια marketing– υποδέχονται με ενδιαφέρον τα στοιχεία αυτά, καθώς τα αξιοποιούν στη χάραξη καινούριων στρατηγικών και την εφαρμογή νέων πρακτικών.

Δείτε παρακάτω τα 20 πιο χρήσιμα facts για το Facebook, που σας προσφέρουν την πλέον επικαιροποιημένη εικόνα για τους χρήστες του κοινωνικού μέσου αλλά και τη δραστηριότητα των παγκόσμιων brands.

Οι χρήστες του Facebook για το 2017

2.01 δισεκατομμύρια είναι οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες του Facebook και 1.2 δισεκατομμύρια του Facebook Messenger.

στους 10 Αμερικανούς χρησιμοποιούν το Facebook, με τους περισσότερους από τους μισούς (53%) να συνδέονται στο κοινωνικό δίκτυο «αρκετές φορές την ημέρα».

22% του παγκόσμιου πληθυσμού έχει προφίλ στο Facebook, ενώ κάθε 1 λεπτό εγγράφονται 400 νέοι χρήστες.

8 φορές την ημέρα κατά μέσο όρο οι χρήστες συνδέονται στο Facebook και 35 εκατομμύρια άτομα ενημερώνουν την κατάστασή τους, κάθε μέρα.

44% των ενήλικων χρηστών του Facebook δηλώνουν ότι είναι γυναίκες και 56% δηλώνουν ότι είναι άνδρες.

83% των χρηστών του Facebook παγκοσμίως είναι ηλικίας κάτω των 45 ετών.

39% των χρηστών δηλώνουν παντρεμένοι και 39% αναφέρουν πως είναι singles.

62% των χρηστών αναφέρουν πως έχουν λάβει πανεπιστημιακή εκπαίδευση και 30% δηλώνουν το λύκειο ως το υψηλότερο επίπεδο εκπαίδευσής τους.

155 φίλους έχει κατά μέσο όρο ο κάθε χρήστης στο Facebook.

1.3 φορές πιο συχνά χρησιμοποιούν το Facebook οι νέοι γονείς σε σχέση με χρήστες που δεν έχουν παιδιά.

Το Marketing στο Facebook για το 2017

50 εκατομμύρια επιχειρήσεις διαθέτουν σελίδες στο Facebook για την προώθηση του brand name και των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους.

13.00 έως 15.00 τις Πέμπτες και τις Παρασκευές θεωρούνται οι καλύτερες στιγμές για τη δημοσίευση αναρτήσεων.

2.6% οργανική απήχηση κατά μέσο όρο πετυχαίνουν οι αναρτήσεις από Pages.

57% των χρηστών ομολογεί πως τα κοινωνικά μέσα επηρεάζουν τις αγορές που πραγματοποιούν, ενώ το 44% ωθούνται στην αγορά από το Facebook.

26% των χρηστών του Facebook που έκαναν κλικ σε διαφημίσεις ανέφεραν ότι πραγματοποίησαν μια αγορά.

0,90% κατά μέσο όρο είναι το CTR (αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων) των διαφημίσεων του Facebook από εταιρείες.

1.72 δολάρια είναι το CPC (κόστος ανά κλικ) κατά μέσο όρο στις διαφημίσεις Facebook όλων των εταιρειών.

4 – 15 λέξεις στην περιγραφή του συνδέσμου περιλαμβάνουν οι πιο αποτελεσματικές διαφημίσεις στο Facebook.

75 – 90% της απόδοσης των διαφημίσεων στο Facebook αντιπροσωπεύουν οι εικόνες.

85% των χρηστών του Facebook παρακολουθούν βίντεο χωρίς να ενεργοποιούν τον ήχο.

Ο Σίμος Κοσμετάτος είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Social Media & Internet Marketing στο LEADER SCHOOL

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: