3 λόγοι που καθιστούν πολύτιμο το SEO για το site μιας επιχείρησης

Του Σίμου Κοσμετάτου

Πρόκειται να αναλάβετε την προώθηση μιας επιχείρησης στο Διαδίκτυο και σκοπεύετε να προτείνετε συν τοις άλλοις την παροχή υπηρεσιών SEO στο πλαίσιο του digital marketing. 

Όπως ήδη μάθατε στα επαγγελματικά σεμιναρια marketing, το SEO συνιστά πολύτιμη πρακτική για την ανάδειξη μιας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Πώς θα εξηγήσετε λοιπόν, τη σημασία της βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας της επιχείρησης στον δυνητικό πελάτη σας ώστε να πάρει την καλύτερη δυνατή απόφαση για την προβολή της επιχείρησής του;

Αρκεί η επιχειρηματολογία σας να κινηθεί σε 3 βασικούς άξονες:

Το SEO…

1. βελτιώνει την εμπειρία του χρήστη.
2. ενισχύει την αναγνωρισιμότητα της μάρκας.
3. προσφέρει μακροπρόθεσμη επιτυχία.

Πώς το SEO βελτιώνει την εμπειρία του χρήστη;

Με τη φράση «εμπειρία του χρήστη» (user experience) εννοούμε την αίσθηση που δημιουργεί μια ιστοσελίδα στον χρήστη καθώς πλοηγείται στις σελίδες της.

Σχετίζεται με τη λειτουργικότητα και την ευχρηστία του site και όσο πιο καλή εντύπωση αφήνει στον χρήστη, τόσο περισσότερο «ανεβαίνει» στην κατάταξη στης Google.

Οι βελτιώσεις που έχουν στόχο τη user experience δεν είναι στατικές -το site χρειάζεται να βελτιώνεται συνεχώς ώστε να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των χρηστών, των πελατών και της αγοράς.

Η δημιουργία θετικής εμπειρίας σε κάθε χρήστη που επισκέπτεται ένα εμπορικό site είναι σημαντική για την επιτυχία της επιχείρησης.

Βελτιώνοντας τη user experience αυξάνεται η αξιοπιστία της επιχείρησης και τα conversion rates, δηλαδή περισσότεροι χρήστες «μετατρέπονται» σε πελάτες.

Πώς ενισχύεται η φίρμα της επιχείρησης χάρη στο SEO;

Όταν μια επιχείρηση εμφανίζεται συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης του χρήστη, αρχίζει να θεωρείται ως αξιόπιστη πηγή πληροφοριών.

Η συχνή εμφάνιση μπορεί να επιτευχθεί με τη δημιουργία μιας στρατηγικής περιεχομένου βασισμένης σε δημοφιλείς λέξεις – κλειδιά που σχετίζονται με τον κλάδο στον οποίο ανήκει η επιχείρηση.

Με αυτόν τον τρόπο ενισχύεται θεαματικά η εικόνα της μάρκας και καταφέρνει να μετατρέπει περισσότερους χρήστες σε δυνητικούς πελάτες.

Πώς το SEO προσφέρει μακροπρόθεσμη επιτυχία;

Η οργανική αναζήτηση συνιστά ένα πολύ ενδιαφέρον κανάλι που τα αποτελέσματα αναζήτησης βασίζονται στην «ερμηνεία» του αλγορίθμου για τα πιο σχετικά αποτελέσματα.

Καμιά επιχείρηση δεν μπορεί να αποκτήσει υψηλή κατάταξη στα οργανικά αποτελέσματα της Google με χρηματικό αντάλλαγμα.

Οι χρήστες την ίδια στιγμή, τείνουν να εμπιστεύονται τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης περισσότερο από τα πληρωμένα αποτελέσματα διαφημίσεων.

Γι αυτό είναι σημαντικό η ιστοσελίδα της επιχείρησης να εμφανίζεται σε όσο το δυνατόν πιο υψηλή κατάταξη στις λέξεις – κλειδιά του ενδιαφέροντός της.

Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας χρειάζεται να ανταποκρίνεται στις αναζητήσεις ολοένα και περισσότερων χρηστών και φυσικά να είναι χρηστικό και πρωτότυπο ώστε η Google να την «ανεβάζει».

Όσο πιο συχνά το site εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης, τόσο πιο εύκολα κερδίζει την εμπιστοσύνητων χρηστών, νικώντας στα σημεία των ανταγωνισμό.

Μάθετε Περισσότερα για το σεμινάριο SEO που θα σας βοηθήσει πρακτικά, βήμα βήμα, να υλοποιήσετε τη στρατηγική SEO και να βγείτε στην 1η σελίδα των αποτελεσμάτων της Google: https://www.leaderschool.gr/seo-google-seminaria/

Ο Σίμος Κοσμετάτος είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Social Media & Internet Marketing στο LEADER SCHOOL

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: