5 λόγοι για να προωθήσετε την επιχείρησή σας με διαφημίσεις στη Google

Του Σίμου Κοσμετάτου

Σκέφτεστε να επενδύσετε στη διαδικτυακή διαφήμιση προκειμένου να προωθήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησής σας. 

Στα σεμιναρια μαρκετινγκ του Leader School έχετε τη δυνατότητα να μάθετε πώς να αξιοποιήσετε την προηγμένη διαφημιστική πλατφόρμα της Google ώστε να αυξήσετε τις πωλήσεις και τα κέρδη σας με το ελάχιστο δυνατό κόστος.

Δείτε παρακάτω για ποιους λόγους οι ειδικοί στο digital marketing σάς προτείνουν να χρησιμοποιήσετε το Adwords προς όφελος της επιχειρηματικής σας δραστηριότητας.

Γιατί να επιλέξετε το Google AdWords

Το Adwords συνιστά την πλέον δημοφιλή υπηρεσία online διαφήμισης μέσω της οποίας μπορείτε να δημιουργείτε τις δικές σας διαφημιστικές καμπάνιες.

Η διαφημιστική πλατφόρμα της Google διαθέτει εξελιγμένο μηχανισμό στόχευσης βάσει λέξεων-κλειδιών, ώστε να είστε σε θέση να διαφημίζεστε στο καταναλωτικό κοινό που σας ενδιαφέρει να απευθυνθείτε.

Οι διαφημίσεις που δημιουργείτε εμφανίζονται στους χρήστες όταν αναζητούν κάτι σχετικό με τα προϊόντα που εμπορεύεστε ή με τις υπηρεσίες που παρέχετε, σε συγκεκριμένες θέσεις που έχουν οριστεί για τους διαφημιζόμενους.

Ποια οφέλη αποκομίζετε με το Google AdWords

Τα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι μετρήσιμα

Οι παραδοσιακές μέθοδοι διαφήμισης (φυλλάδια, διαφημιστικά σποτ σε ραδιόφωνο και τηλεόραση) δεν σας προσφέρουν τη δυνατότητα να γνωρίζετε την πραγματική απήχηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών της επιχείρησης.

Με τη διαφήμιση Adwords είστε σε θέση να «μετρήσετε» τα αποτελέσματα της διαφημιστικής σας καμπάνιας, να έχετε εικόνα για την απήχηση στο καταναλωτικό κοινό και ακόμη, μπορείτε να κάνετε τις απαραίτητες βελτιώσεις ώστε να προσεγγίσετε τον στόχο σας.

Είναι εφικτό δε, να υπολογίσετε με ακρίβεια το ποσοστό απόδοσης επένδυσης (ROI) που έφεραν οι διαφημίσεις σας.

Η προσέγγιση των δυνητικών πελατών είναι στοχευμένη

Με το Adwords κάθε επιχείρηση είναι σε θέση να εντοπίζει το κοινό που την ενδιαφέρει και να προβάλλει επιλεκτικά τις διαφημίσεις της.

Η πλατφόρμα της Google σάς παρέχει τη δυνατότητα να δημιουργείτε διαφημίσεις με στοχευμένη προσέγγιση βάσει της συναλλακτικής συμπεριφοράς του πελάτη (segmented campaigns).

Μπορείτε να τις προσαρμόσετε σε συγκεκριμένες ανάγκες των δυνητικών πελατών σας, με κριτήρια που σχετίζονται με το φύλο, την ηλικιακή ομάδα, τη γεωγραφική τοποθεσία κ.ο.κ.

Το remarketing σάς κρατάει σε επαφή με τους δυνητικούς πελάτες

Η επιχείρησή σας μπορεί να «ακολουθεί» τους ενδιαφερόμενους καταναλωτές κατά τη διαδικτυακή τους δραστηριότητα.

Με το Google Adwords οι διαφημίσεις σας εξακολουθούν να εμφανίζονται σε χρήστες που έχουν εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που διαθέτετε στην αγορά.

Τα εργαλεία remarketing κρίνονται σημαντικά καθώς «υπενθυμίζουν» τη φίρμα σας στους δυνητικούς πελάτες σας, έχοντας ως δεδομένο ότι η συντριπτική πλειονότητα των χρηστών που επισκέπτονται μια ιστοσελίδα δεν πραγματοποιούν αμέσως αγορά.

Το κόστος για τη διαφημιστική προβολή είναι ελεγχόμενο

Με την χρήση της πλατφόρμας του Adwords, μπορείτε να θέσετε εξ αρχής τα ανώτατα όρια κόστους για τις διαφημιστικές καμπάνιες ώστε να κινούνται στο πλαίσιο του προϋπολογισμού της επιχείρησης.

Ο διαφημιζόμενος πληρώνει μόνο όταν η διαφημιστική καμπάνια έχει αποτέλεσμα, δηλαδή όταν ο ενδιαφερόμενος χρήστης «κλικάρει» στη διαφήμιση.

Το κόστος του κάθε κλικ ορίζεται από εσάς, ανάλογα με το διαθέσιμο budget της επιχείρησης, το πόσο συχνά ή «επιθετικά» επιθυμείτε να εμφανίζεται η κάθε διαφήμιση.

Οι ανταγωνιστές σας διαφημίζονται ήδη στη Google

Η διαφήμιση Adwords προσφέρει συγκριτικό πλεονέκτημα μιας επιχείρησης έναντι των υπολοίπων.

Αυτό συμβαίνει διότι το 90% των καταναλωτών αναζητεί ένα προϊόν ή μια υπηρεσία χρησιμοποιώντας το Google Search.

Αν αξιοποιείτε σωστά τις δυνατότητες της διαφήμισης Google τα αποτελέσματα της αναζήτησης του κάθε χρήστη θα περιλαμβάνουν όχι μόνο τους ανταγωνιστές σας, αλλά και τη δική σας επιχείρηση.

Ο Σίμος Κοσμετάτος είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Social Media & Internet Marketing στο LEADER SCHOOL

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: