Digital Marketing Personal Professional Workshops

Πρακτικά workshops στο Digital Marketing από το Leader School σε 4 τομείς παρουσιάζοντας μια νέα πρακτική πρόταση εκπαίδευσης ενισχυτικά στα σεμινάρια digital marketing.

Τα 4 workshops είναι διαθέσιμα στις 4 αντίστοιχες ενότητες (SEO, Adwords, Facebook, Facebook Ads) και στα Diplomas επεκτείνοντας το πρόγραμμα εκπαίδευσης με νέες επιλογές. Όλα τα Workshops διεξάγονται ατομικά για μέγιστη εφαρμογή τις γνώσεις στα μέτρα και στο αντικείμενο ενδιαφέροντος του εκπαιδευόμενου.

Workshop SEO | Πρακτικό Εργαστήριο SEO

Το SEO Workshop είναι ένα πρακτικό εργαστήριο για πρακτική εκπαίδευση των γνώσεων SEO. Περιλαμβάνει πρακτικές ασκήσεις SEO που έχουν προκύψει από ρεαλιστικά δεδομένα. Ο εκπαιδευόμενος κάθεται ο ίδιος μπροστά στον υπολογιστή και με βάση το brief (περιεχόμενο άσκησης) δημιουργεί με τη βοήθεια και τις συμβουλές του εκπαιδευτή το πλάνο SEO που θα ακολουθήσει (στόχευση, σχεδιασμός & υλοποίηση). Με αυτό τον τρόπο εφαρμόζεται πρακτικά το περιεχόμενο του σεμιναρίου SEO δημιουργώντας πρακτικές και άμεσες ενέργειες που θα βελτιώσουν την ιστοσελίδα αλλά και την κατάταξη στη μηχανή αναζήτησης Google. Στο τέλος του SEO WorkShop γίνεται αξιολόγηση των γνώσεων ενώ όλα τα δεδομένα που έχει δημιουργήσει ο εκπαιδευόμενος αποστέλλονται στο email του προκειμένου να είναι προσβάσιμα αργότερα.

Χαρακτηριστικά SEO Workshop
Διεξαγωγή: Την ίδια μέρα με το σεμινάριο SEO ή σε ξεχωριστή ημέρα (προτείνεται)
Ασκήσεις: 10 διαφορετικές ασκήσεις με πραγματικά δεδομένα
Είδος ασκήσεων: Μπροστά στον υπολογιστή (ο εκπαιδευόμενος έχει το δικό του υπολογιστή)
Διάρκεια: 2 ώρες

Workshop Google Adwords | Πρακτικό Εργαστήριο Adwords

Το Google Adwords Workshop είναι ένα πρακτικό εργαστήριο για εκπαίδευση στο Google Adwords. Περιλαμβάνει πρακτικές ασκήσεις που έχουν προκύψει από ρεαλιστικά δεδομένα. Ο εκπαιδευόμενος κάθεται ο ίδιος μπροστά στον υπολογιστή και με βάση το brief (περιεχόμενο άσκησης) δημιουργεί με τη βοήθεια και τις συμβουλές του εκπαιδευτή τις κατάλληλες διαφημίσεις στο Google Adwords. Με αυτό τον τρόπο εφαρμόζεται πρακτικά το περιεχόμενο του σεμιναρίου Google Adwords δημιουργώντας διαφημίσεις στο Google Adwords με πραγματικά δεδομένα. Στο τέλος του Google Adwords WorkShop γίνεται αξιολόγηση των γνώσεων ενώ οι καμπάνιες που έχει δημιουργήσει ο εκπαιδευόμενος παραμένουν στο λογαριασμό του προκειμένου να είναι προσβάσιμες αργότερα.

Χαρακτηριστικά Workshop Google Adwords
Διεξαγωγή: Την ίδια μέρα με το σεμινάριο Google Adwords ή σε ξεχωριστή ημέρα
Ασκήσεις: 10 διαφορετικές ασκήσεις με πραγματικά δεδομένα
Είδος ασκήσεων: Μπροστά στον υπολογιστή (ο εκπαιδευόμενος έχει το δικό του υπολογιστή)
Διάρκεια: 2 ώρες

Workshop Διαφήμιση στο Facebook | Πρακτικό Εργαστήριο

Το Workshop Διαφήμιση στο Facebook είναι ένα πρακτικό εργαστήριο για πρακτική εκπαίδευση στη Διαφήμιση στο Facebook. Περιλαμβάνει πρακτικές ασκήσεις που έχουν προκύψει από ρεαλιστικά δεδομένα. Ο εκπαιδευόμενος κάθεται ο ίδιος μπροστά στον υπολογιστή και με βάση το brief (περιεχόμενο άσκησης) δημιουργεί με τη βοήθεια και τις συμβουλές του εκπαιδευτή τις κατάλληλες διαφημίσεις στο Facebook. Με αυτό τον τρόπο εφαρμόζεται πρακτικά το περιεχόμενο του σεμιναρίου Διαφήμιση στο Facebook δημιουργώντας διαφημίσεις στο Facebook με πραγματικά δεδομένα. Στο τέλος του Facebook WorkShop γίνεται αξιολόγηση των γνώσεων ενώ οι καμπάνιες που έχει δημιουργήσει ο εκπαιδευόμενος παραμένουν στο λογαριασμό του προκειμένου να είναι προσβάσιμες αργότερα.

Χαρακτηριστικά Workshop Διαφήμιση στο Facebook
Διεξαγωγή: Την ίδια μέρα με το σεμινάριο Διαφήμιση στο Facebook ή σε ξεχωριστή ημέρα (προτείνεται)
Ασκήσεις: 10 διαφορετικές ασκήσεις με πραγματικά δεδομένα
Είδος ασκήσεων: Μπροστά στον υπολογιστή (ο εκπαιδευόμενος έχει το δικό του υπολογιστή)
Διάρκεια: 2 ώρες

Workshop Facebook PRO| Πρακτικό Εργαστήριο PRO

Το Facebook PRO Workshop είναι ένα πρακτικό εργαστήριο για πρακτική εκπαίδευση των γνώσεων content marketing στο Facebook. Περιλαμβάνει πρακτικές ασκήσεις διαχείρισης λογαριασμού Facebook που έχουν προκύψει από ρεαλιστικά δεδομένα. Ο εκπαιδευόμενος κάθεται ο ίδιος μπροστά στον υπολογιστή και με βάση το brief (περιεχόμενο άσκησης) δημιουργεί με τη βοήθεια και τις συμβουλές του εκπαιδευτή τη σελίδα, τη στρατηγική και το content marketing στο Facebook ενώ καλείται να διαχειριστεί κρίσεις, αντιδράσεις και δημοσιεύσεις. Στο workshop περιλαμβάνεται το συνολικό πλάνο που θα ζητηθεί από μια εταιρεία (στόχευση, σχεδιασμός & υλοποίηση). Με αυτό τον τρόπο εφαρμόζεται πρακτικά το περιεχόμενο του σεμιναρίου Facebook δημιουργώντας πρακτικές και άμεσες ενέργειες που θα βελτιώσουν την παρουσία στα social media. Στο τέλος του Facebook PRO WorkShop γίνεται αξιολόγηση των γνώσεων ενώ όλα τα δεδομένα που έχει δημιουργήσει ο εκπαιδευόμενος αποστέλλονται στο email του προκειμένου να είναι προσβάσιμα αργότερα.

Χαρακτηριστικά Facebook PRO Workshop
Διεξαγωγή: Την ίδια μέρα με το σεμινάριο SEO ή σε ξεχωριστή ημέρα (προτείνεται)
Ασκήσεις: 10 διαφορετικές ασκήσεις με πραγματικά δεδομένα
Είδος ασκήσεων: Μπροστά στον υπολογιστή (ο εκπαιδευόμενος έχει το δικό του υπολογιστή)
Διάρκεια: 2 ώρες

Συνολικό Κόστος Workshop

WorkshopsΤιμήΔιάρκεια
1 Workshop210€2 ώρες
2 Workshops385€4 ώρες
3 Workshops570€6 ώρες
4 Workshops750€8 ώρες

Η συμμετοχή στα workshops είναι προαιρετική και επιπλέον των σεμιναρίων της αντίστοιχης ενότητας ενώ προϋποθέτει την παρακολούθηση του αντίστοιχου σεμιναρίου.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΦΟΡΜΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ