ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ VS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ VS ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟ - ΠΟΙΕΣ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ

Το Digital Marketing είναι στη μόδα γιατί φέρνει αποτελέσματα στις επιχειρήσεις. Είναι ένα εργαλείο που φέρνει έσοδα και ειδικά σε μια χώρα της κρίσης, το αναγάγει σε κάτι εξαιρετικά σημαντικό.

Αυτό έχει δημιουργήσει έντονο ενδιαφέρον για εκπαίδευση στα εργαλεία του Digital Marketing. Όπου υπάρχει ζήτηση, δημιουργείται προσφορά και αυτός είναι ένας λογικός κανόνας της αγοράς.

Η έντονη ξαφνική ζήτηση έχει εντάξει στο παιχνίδι δεκάδες διαφορετικές επιχειρήσεις που θέλουν να έχουν έσοδα από τον συγκεκριμένο κλάδο. Είναι πολύ εύλογο λοιπόν να έχουν δημιουργήσει προσπάθειες εκπαίδευσης στο συγκεκριμένο κλάδο από κλασικά πανεπιστήμια, ΤΕΙ, ΙΕΚ, ιδιωτικά πανεπιστήμια αλλά και ιδιωτικές σχολές και πρωτοβουλίες που είχαν άλλα αντικείμενα που πλέον βρίσκονται σε κάμψη λόγω της κρίσης (λογιστικά, γραμματείς, νομικά κλπ) μέχρι και τράπεζες.

Υπάρχουν λοιπόν πολλές επιλογές και αυτό εντείνεται από το γεγονός ότι υπάρχει τεράστιος όγκος πληροφορίας στο διαδίκτυο. Διαβάζοντας και συνθέτοντας 10 άρθρα από το διαδίκτυο μπορείς να βγάλεις ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης. Να σπαταλήσεις 10-20-40 ώρες “διδάσκοντας” το γενικό, το αυτονόητο, τον αφρό. Μπορείς επίσης πολύ εύκολα να βρεις επαγγελματίες στην αγορά που θα θελήσουν να χρησιμοποιήσουν ένα “σεμινάριο” σαν δόλωμα για πελάτες. Χαμηλώνεις την τιμή, έρχονται, τους λες γενικά πράγματα, πουλάς τον εαυτό σου και στη συνέχεια, όταν οι άλλοι είναι μπερδεμένοι, τους προσφέρεις σαν λύση την εταιρεία σου που θα το κάνει καλύτερα.

Αυτά όλα τα έχουμε δει και είναι λογικό γιατί το Digital Marketing είναι στη μόδα και όλοι κάνουν Digital Marketing. Οπότε είναι εύλογη μια παρόμοια αντίδραση της αγοράς. Όπως τα Frozen Yoghurt, τα Ethnik Food, τα Σουβλατζίδικα και, τελευταία, τα Μαγαζιά με Μασάζ. Όμως το Digital Marketing είναι πολύ διαφορετικό.

Everybody is rolling!

Στη Νέα Ερυθραία Αττικής κάποια στιγμή υπήρχαν 15 σουβλατζίδικα. Χωρούσαν όλοι. Στο Digital Marketing όμως, και ειδικά στο Google Ads Search οι θέσεις είναι μόλις 7 για όλη την Ελλάδα. Και “δουλειά” φέρνουν οι 2 πρώτες. Τόσο απλά. Άρα οι άλλοι θα μείνουν εκτός. Για να αποκτήσετε τις 2 πρώτες θέσεις χρειάζεστε ποιότητα (Quality Score) και σωστό Conversion Channel. Τα λεφτά δεν είναι προαπαιτούμενο.

Πολλοί λοιπόν θα προσπαθήσουν να σας μάθουν Google Ads. Ακόμα και η ίδια η Google. Αλλά κανείς δεν θα σας δείξει πρακτικά πως να το κάνετε. Άλλοι γιατί δεν ξέρουν πραγματικά, άλλοι γιατί δεν θέλουν. Γιατί οι θέσεις είναι 2. Θα σας μάθει ποτέ ένας expert να τον ανταγωνίζεστε; Όχι. Ούτε καν η Google γιατί αν μάθετε σωστό Ads, θα δαπανάτε 15.000€ για όσα μπορείτε να πετύχετε και με 5.000€ (true story).

Υπάρχουν λοιπόν τα Πανεπιστημιακού τύπου σεμινάρια που δεν ενδιαφέρονται για τόσο τεχνικές λεπτομέρειες γιατί στόχος ενός Πανεπιστημίου είναι να περάσει τη φιλοσοφία, να σε κάνει να σκέφτεσαι. Πολύ σωστός και πολύ χρήσιμος ο ρόλος του. Αλλά μετά το τέλος της εκπαίδευσης έρχεσαι αντιμέτωπος με το πραγματικό πρόβλημα. Έχεις μάθει τόσα πολλά για την ιστορία του αυτοκινήτου, τόσα για επιτυχημένους οδηγούς αλλά δεν έχεις μάθει να οδηγείς.

Ποιος θα σε μάθει πως να γίνεις πρωταθλητής; Ένας άλλος πρωταθλητής ή ένας καλός προπονητής;

Υπάρχουν επίσης τα Συνεδριακού τύπου σεμινάρια που έχουν δεκάδες εντυπωσιακούς ομιλητές. Επαγγελματίες όντως, σίγουρα “οι καλύτεροι” όπως τους αποκαλούν (λίγο αυθαίρετα βέβαια) αλλά σίγουρα κάτι καλό κάνουν. Όμως η εκπαίδευση γι’αυτούς δεν είναι ο σκοπός. Με 15€ / ώρα στην καλύτερη περίπτωση δεν έχεις και πολύ διάθεση να μοιραστείς πραγματικά όλα αυτά που σου δίνουν αρκετά €€€ σαν προσφερόμενη υπηρεσία. Και είναι λογικό. Είναι πιο εύκολο λοιπόν να παρουσιάσεις κάποια γενικά στοιχεία, να δείξεις τα εντυπωσιακά αποτελέσματα και μέσα στη ζάλη του εκπαιδευόμενου, να του προσφέρεις την ιδανική λύση, να γίνει πελάτης σου. Λειτουργεί καταπληκτικά και γι’αυτό θα δείτε τόσους πολλούς επαγγελματίες να θέλουν να γίνουν δωρεάν ομιλητές σε συνέδρια. Ο καταπληκτικός επαγγελματίας οδηγός λοιπόν θα σου κάνει μια επίδειξη των δυνατοτήτων του, θα σου πει ότι πατάει το φρένο στη στροφή και το γκάζι στην ευθεία αλλά δεν θα σου δώσει τη συνταγή. Και όταν τρακάρεις 1-2 φορές μόνος σου (αν δοκιμάσεις), στη συνέχεια θα σου προτείνει να γίνεις συνοδηγός του. Ενδεχομένως είναι μία λύση αλλά όχι αυτή που ήθελες όταν ξεκίνησες.

Υπάρχουν επίσης τα σεμινάρια από τρίτους που δεν έχουν καμία αγάπη και εμπειρία από το χώρο αλλά αυτό δεν θα το αναπτύξουμε. Ας τους αφήσουμε να κάνουν ήσυχοι τη δουλειά τους, άλλωστε δεν κοστίζουν συνήθως πολύ οπότε γρήγορα θα καταλάβετε το πρόβλημα και δεν θα έχετε πληρώσει τόσα πολλά, όσα χρειάζονται ώστε την επόμενη φορά να είστε προσεκτικοί.

Στο Leader School λοιπόν έχουμε μια άλλη φιλοσοφία, λίγο διαφορετική και αυτός είναι ο λόγος που μας εμπιστεύονται. Η δουλειά μας είναι αποκλειστικά η εκπαίδευση στο Digital Marketing. Δηλαδή δουλεύουμε για να σας κάνουμε να μάθετε. Επιπλέον είμαστε οι μόνοι εξειδικευμένοι σε αυτό. Όχι λογιστικά, όχι σεμινάρια για γραμματείς, όχι νομικά, δεν είμαστε τράπεζα, ούτε γενικό κολέγιο, κάνουμε αποκλειστικά και μόνο Digital Marketing σε επαγγελματίες. Γι’αυτό και τα σεμινάρια λέγονται Επαγγελματικά. Γιατί έχουν στόχο να μεταφέρουν τεχνικές γνώσεις και στρατηγική που θα λειτουργήσει μετά το τέλος του σεμιναρίου αυτόνομα, χωρίς τη βοήθειά μας. Βλέπουμε τους εκπαιδευόμενους να ξεχωρίζουν στους τομείς που εκπαιδεύουμε γιατί τους δίνουμε όλα όσα χρειάζονται για να πετύχουν. Γιατί τα γνωρίζουμε (είμαστε Google Partner Premier) και γιατί θέλουμε να τα δώσουμε γιατί αυτός είναι ο ρόλος μας. Έχουμε σχεδιάσει το πρόγραμμα με συνοχή, έχουμε καταλάβει τις ανάγκες της αγοράς και τις καλύπτουμε. Για το λόγο αυτό παρέχουμε σε κάθε εκπαιδευόμενο που έρχεται στην αίθουσά μας για τα σεμινάρια, παράλληλα, χωρίς άλλη χρεώση, την πλατφόρμα Digital Learning που έχουμε αναπτύξει αποκλειστικά γι’αυτό το σκοπό. Η πλατφόρμα επιτρέπει στον εκπαιδευόμενο να ακολουθήσει μια εκπαιδευτική διαδικασία που περιλαμβάνει βίντεο, φωτογραφίες, κείμενο, pdf προκειμένου να μάθει πραγματικά πριν, μετά και κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου. Ο εκπαιδευόμενος μπορεί να το κάνει οποιαδήποτε στιγμή θέλει, όσες φορές θέλει, απεριόριστα για 1 χρόνο. Κι έτσι εμείς διασφαλίζουμε ότι του έχουμε δώσει όσα χρειάζεται, την εμπειρία της αίθουσας αλλά και την πλατφόρμα για να κάνει επαναλήψεις, να μάθει, να ξεχωρίσει, να κάνει τη διαφορά. Σε όλα αυτά προσθέτουμε την υποστήριξη με 3 διαφορετικούς τρόπους για να έχετε πραγματικά όσα χρειάζεστε για να πετύχετε.

Με αυτό τον τρόπο στο Leader School είμαστε σίγουροι ότι θα μάθετε στην πράξη όσα χρειάζεστε. Εσείς απλά πρέπει να είστε σίγουροι ότι θέλετε να μάθετε. Μετά είναι η δουλειά μας, το πάθος μας, να σας εκπαιδεύσουμε για να βρείτε τη δουλειά που θέλετε (σαν υπάλληλος) ή, πολύ καλύτερα, τους πελάτες που θέλετε (σαν επαγγελματίας / agency).

Δείτε παρακάτω μερικούς από τους ανθρώπους και τις εταιρείες που μας εμπιστεύτηκαν όλα αυτά τα χρόνια και καλέστε μας στο 210 6545634 για να εξασφαλίσετε τη δική σας θέση στα σεμινάριά μας.

ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ 12 ΜΗΝΩΝ

ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΕΜΑΣ

Ευχαριστούμε για τη συνεργασία και τον επαγγελματισμό στο κομμάτι του Social Media Coaching όλα αυτά τα χρόνια ...

Excellent instructor with perfect business acumen. Trust him! ...

Παρακολούθησα σεμινάρια Social Media που με βοηθήσαν να καταλάβω τις ευκαιρίες που δημιουργούν τα social media στην ανάπτυξη της εταιρείας. ...

Συνεργαστήκαμε αποτελεσματικά για την ανάπτυξη της Social στρατηγικής ενός brand σταθμού στον τομέα του food industry. ...

Συνεργαστήκαμε με επιτυχία για τη δημιουργία web properties με δημιουργικό τρόπο παράγοντας περιεχόμενο που ξεχωρίζει στην online αγορά. ...

Έχουμε μια επιτυχημένη συνεργασία γύρω από την ανάπτυξη brand awareness στα social media των πελατών μας. ...