7 Λόγοι που το Τικ Τοκ δεν είναι καλή ιδέα για τις εταιρείες αυτή τη στιγμή + 1 που είναι

Το Τικ Τοκ (TikTok) είναι ένα μέσο που μας έχει απασχολήσει αρκετά το τελευταίο διάστημα, ειδικά λόγω του νεανικού κοινού. Ξεκίνησε ως dancing app και σήμερα έχει μετεξελιχθεί. Όμως οι παρακάτω 7 προβληματισμοί + 1 λόγος που μας έκανε εδώ στο Leader School εντάξουμε το Τικ Τοκ στα σεμινάριά μας. 

Γράφει ο Σίμος Κοσμετάτος

Απαγορεύσεις χρήσης. Μέχρι 15/03/23 όλοι οι εργαζόμενοι στην ΕΕ πρέπει να το αφαιρέσουν από τις συσκευές τους για λόγους ασφαλείας. Το ίδιο γίνεται και στις ΗΠΑ και τον Καναδά. Αναλυτικά: https://www.kathimerini.gr/economy/562309855/mploko-sto-tiktok-apo-tin-komision/ Αυτό μας προβληματίζει. 

Περιορισμένο περιεχόμενο: Ενώ αρχικά είχε μεγάλο αριθμό βίντεο, τελευταία βλέπουμε μια μείωση στο περιεχόμενο και στο πρωτότυπο περιεχόμενο (που δεν έχει δημοσιευτεί πουθενά αλλού). Πολλοί από τους publishers έχουν σταματήσει να παράγουν ενώ υπάρχουν δεκάδες λογαριασμοί που αναπαράγουν παλιό υλικό από άλλα μέσα. 

Haters: το μέσο διακατέχεται από ανώνυμους και υπάρχει τεράστιο ποσοστό σχολίων που γίνεται από haters και αυτό είναι πρόβλημα γιατί δεν μπορούμε να προτείνουμε ένα μέσο σε μία εταιρεία και από κάτω να υπάρχουν τόσα πολλά αρνητικά σχόλια. Αυτό το φαινόμενο υπήρχε παλαιότερα και στο YouTube αλλά το μέσο ωρίμασε και το ποσοστό μειώθηκε. Το ίδιο ισχύει και στο Twitter και οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην ανωνυμία, τη χαλαρότητα και την έλλειψη εργαλείων. Ως εκ τούτου και το Twitter δεν αποτελεί το ιδανικό διαφημιστικό περιβάλλον.

Περιορισμοί στη διαφημιστική πλατφόρμα. Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα δεν υπάρχει δυνατότητα για διαφήμιση σε συγκεκριμένες πόλεις οι περιοχές παρά μόνο σε ολόκληρη την Ελλάδα. Αυτό είναι πολύ δεσμευτικό.

Πορνογραφία. Ένα μεγάλο ποσοστό του περιεχομένου αυτή τη στιγμή ανήκει στο ευρύτερο περιβάλλον της πορνογραφίας από επαγγελματίες προσπαθούν να πουλήσουν αλλού είδους υπηρεσίες και συνδρομές σε site τύπου only fans. Ένα κοινωνικό δίκτυο που έχει τόσο μεγάλο ποσοστό πορνογραφίας είναι μεν θελκτικό στους χρήστες γιατί χαζεύουν απαγορευμένα πράγματα αλλά από την άλλη είναι απαγορευτικό για τις εταιρείες.

Έλλειψη αποκλειστικότητας: Μπορεί αυτή τη στιγμή το τικ τοκ να έχει αρκετό κόσμο αλλά δεν είναι αποκλειστικός. Ο ίδιος κόσμος παράλληλα χρησιμοποιεί και άλλα μέσα, αν είναι νεανικός το Instagram και το YouTube, αν είναι μεγαλύτερης ηλικίας το Facebook, το YouTube, το Twitter αλλά και τα online ειδησεογραφικά site.

Δυσκολία χρήσης. Ένα μέσο που βασίζεται αποκλειστικά στο βίντεο πόσο εύκολο είναι να το χρησιμοποιήσουν μαζικά οι χρήστες; Το βίντεο είναι η πιο δύσκολη μορφή περιεχομένου, άλλο ένα κείμενο, άλλο μια φωτογραφία κι άλλο ένα βίντεο. Οπότε αυτό από μόνο του ενδεχομένως μειώνει το διαθέσιμο περιεχόμενο που μπορούμε να’χούμε.

Γιατί υπάρχει το Τικ Τοκ στις εκπαιδεύσεις μας

Το Tik Tok ξεπέρασε το 1 δισεκατομμύριο χρήστες παγκοσμίως και αυτός είναι ο κύριος λόγος που μας οδήγησε να εντάξουμε στην επαγγελματική μας εκπαίδευση. 

Το TikTok έχει κερδίσει μεγάλη απήχηση και έχει γίνει σημαντικό για διάφορους λόγους:

  1. Δημιουργία Κοινότητας και Έκφραση: Το TikTok επιτρέπει στους χρήστες να εκφράζουν τον εαυτό τους μέσα από βίντεο μικρής διάρκειας. Αυτό έχει δημιουργήσει μια ζωντανή κοινότητα όπου οι άνθρωποι μπορούν να μοιράζονται ταλέντα, δημιουργικότητα, απόψεις και συναισθήματα.

  2. Δημιουργία Τάσεων και Επιρροή: Οι τάσεις που ξεκινούν στο TikTok μπορούν να επηρεάσουν την ποπ κουλτούρα και τις συνήθειες των ανθρώπων. Η πλατφόρμα έχει τη δυνατότητα να κάνει κάτι να γίνει παγκοσμίως γνωστό μέσα σε λίγες ώρες.

  3. Ευκαιρίες Δημιουργίας Περιεχομένου: Το TikTok προσφέρει μια πλατφόρμα για τη δημιουργία περιεχομένου, ανεξάρτητα από την περιεχόμενη προηγούμενη εμπειρία. Αυτό έχει επιτρέψει σε ανθρώπους από διάφορα υπόβαθρα να αναδειχθούν και να κερδίσουν ακολούθους.

  4. Ψυχαγωγία και Διασκέδαση: Τα βίντεο στο TikTok είναι συχνά διασκεδαστικά, ανεβαίνουν με γρήγορο ρυθμό και προσφέρουν ψυχαγωγία και ευχαρίστηση στους χρήστες.

  5. Καινοτομία και Δημιουργικότητα: Το μοναδικό format του TikTok, με βίντεο διάρκειας 15-60 δευτερολέπτων ή 10 λεπτών, έχει ενθαρρύνει την καινοτομία και τη δημιουργικότητα. Οι χρήστες πρέπει να είναι συνοπτικοί και εφευρετικοί με το περιεχόμενο που δημιουργούν.

  6. Κοινωνική Δικτύωση: Το TikTok δημιουργεί ευκαιρίες για κοινωνική δικτύωση και αλληλεπίδραση. Οι χρήστες μπορούν να ακολουθήσουν άλλους, να σχολιάζουν, να αντιδρούν και να στείλουν μηνύματα.

Γενικά, το TikTok έχει επιτρέψει σε άνθρωπους να εκφραστούν, να ενωθούν με άλλους, να διασκεδάσουν και ακόμα και να δημιουργήσουν επαγγελματικές ευκαιρίες. Η συνδυαστική δύναμη της δημιουργικότητας, των τάσεων και της κοινότητας έχει καταστήσει το TikTok σημαντικό για εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.

Οι επιχειρήσεις λοιπόν πρέπει να βρίσκονται εκεί και γι’αυτό έχουμε το σεμινάριο για το Tik Tok.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: