Google Ads: ήρθε η νέα εποχή

Του Σίμου Κοσμετάτου

Η νέα εποχή για το Google Ads έχει φτάσει εδώ και λίγους μήνες, με την ανανέωση της επί 18 ετών πλατφόρμας διαφημίσεων σε ένα σύγχρονο και προηγμένο διαφημιστικό περιβάλλον, το Google Ads. 

Η απλοποιημένη εκδοχή της διαφημιστικής πλατφόρμας της Google, όπως διδάσκεστε στα επαγγελματικά σεμιναρια Adwords του Leader School, εξυπηρετεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους διαφημιζόμενους με λιτότερη πλοήγηση, νέα εργαλεία και βελτιωμένες στοχεύσεις.

Δείτε παρακάτω τις πιο σημαντικές αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στη διαφημιστική πλατφόρμα της Google και πώς αυτές επηρεάζουν τη θέσπιση στόχων και τη χάραξη στρατηγικής από μέρους των διαφημιζόμενων.

Google Ads: Στη λογική του «Less is more»

Η δαιδαλώδης πλοήγηση στην πλατφόρμα του Adwords, που πολλές φορές έφερνε σε σύγχυση ακόμα και έμπειρους διαφημιστές, έχει πλέον απλοποιηθεί και διαχωριστεί σε τρεις μεγάλες κατηγορίες: τις Διαφημίσεις Google, την Πλατφόρμα Marketing Google και τον Διαχειριστή διαφημίσεων Google.

Οι Διαφημίσεις Google περιλαμβάνουν όλα τα διαφημιστικά προϊόντα της εταιρείας, του Δικτύου Google και του Youtube. Δεν αφορά μόνο σε λέξεις – κλειδιά -όπως είχατε συνηθίσει οι παλαιότεροι στο σπορ… του Adwords- αλλά και σε ακροατήρια κοινού ενδιαφέροντος, μορφές διαφήμισης βίντεο και πολλά πολλά ακόμα.  

Η Πλατφόρμα Marketing Google (Google Marketing Platform) συνθέτει τις υπηρεσίες DoubleClick και το Google Analytics 360. Αυτή η αλλαγή πραγματοποιήθηκε για να διευκολύνει τους διαφημιζόμενους ώστε να έχουν συγκεντρωμένα σε ένα περιβάλλον οτιδήποτε σχετίζεται με τον σχεδιασμό, την αγορά, τη μέτρηση και τη βελτιστοποίηση των ψηφιακών μέσων της Google και της εμπειρίας των χρηστών.

Ο Διαχειριστής διαφημίσεων Google (Google Ad Manager) εξοπλίζει με αποτελεσματικότερα εργαλεία τους εκδότες (publishers) ώστε να αντλούν έσοδα από το περιεχόμενό τους, καθώς και τους χρήστες που έχουν πρόσβαση σε περιεχόμενο από ποικίλες συσκευές, ανασυντάσσοντας το DoubleClick for Publishers και το DoubleClick Ad Exchange.

Από Adwords σε Google Ads: οι top διαφοροποιήσεις

Responsive ads: Οι νέες responsive διαφημίσεις εξυπηρετούν καλύτερα τους διαφημιζόμενους, δημιουργώντας ποικίλες παραλλαγές τίτλων και κειμένων για τις διαφημίσεις αναζήτησης, ελέγχοντας ταυτοχρόνως εκείνες που αποδίδουν καλύτερα.

Smart campaigns: Οι Έξυπνες Καμπάνιες απευθύνονται σε μικρές επιχειρήσεις που επιδιώκουν να διαφημιστούν στη Google εύκολα, γρήγορα και οικονομικά. Προσφέρεται η δυνατότητα δημιουργίας μιας καμπάνιας σε ελάχιστα λεπτά, επιφέροντας το επιθυμητό αποτέλεσμα σε κλήσεις, επισκέψεις στο φυσικό κατάστημα και μετατροπές ενδιαφερομένων σε πελάτες.

Smart Youtube Video Ads: Με το TrueView for Reach ο διαφημιζόμενος έχει την ευκαιρία να προσελκύσει περισσότερους πελάτες, αξιοποιώντας το CPM bidding, και μπορεί να προβάλεται σε χρήστες του Youtube οι οποίοι έχουν αναζητήσει μέσω της Google κάτι σχετικό με την επιχειρηματική του δραστηριότητα (σχετικά προϊόντα ή υπηρεσίες).

Lead Ads on Youtube: Η μεγαλύτερη πλατφόρμα βίντεο παγκοσμίως εξοπλίζεται με Lead Ads, στη λογική των Facebook Lead Ads, παρέχοντας διευρυμένες και πιο ισχυρές δυνατότητες στόχευσης για τις διαφημίσεις στο πλαίσιο του video marketing.

Mobile Speed Score: Πρόκειται για μια ειδική στήλη που χρησιμοποιούν οι διαφημιζόμενοι προκειμένου να εξακριβώσουν την ταχύτητα φόρτωσης μιας σελίδας σε smartphone προκειμένου να προβαίνουν στις απαραίτητες βελτιστοποιήσεις.

Cross-Device Reporting στο Google Analytics: Με το Cross-Device Reporting στο Google Analytics, οι διαφημιζόμενοι λαμβάνουν πλέον λεπτομερείς αναφορές (από τι είδους συσκευή βλέπει ο χρήστης τις διαφημίσεις, τη σχέση συσκευών – μετατροπών κλπ) ώστε να επικεντρώνονται στον τύπο συσκευής με τη μεγαλύτερη απόδοση και να καθορίζουν τα bids ανάλογα με τη στρατηγική και το διαθέσιμο budget.

Ο Σίμος Κοσμετάτος είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Social Media & Internet Marketing στο LEADER SCHOOL

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: