Σεμιναρια marketing: Εξελίξεις, Tips & Συμβουλές Απρίλιος 2016

Του Σίμου Κοσμετάτου

Τα σεμιναρια digital marketing του Leader School αναβαθμίζονται κάθε μέρα με νέα ύλη, παραδείγματα και συμβουλές ακολουθώντας τις εξελίξεις του διαδικτύου. Παρακάτω συγκεντρώνουμε ορισμένες μόνο από τις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν τον Απρίλιο του 2015.

1 φωτογραφία στις σωστές διαστάσεις μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διαφορετικά μέσα

1 φωτογραφία στις σωστές διαστάσεις μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διαφορετικά μέσα

σεμιναρια social media Το Facebook, το Twitter, το LinkedIn απαιτούν διαφορετικά μεγέθη φωτογραφίας και επειδή δεν υπάρχει πάντα χρόνος να δημιουργούμε 3 ή 4 φωτογραφίες για το κάθε μέσο, μπορούμε να δημιουργήσουμε 1 που θα προσαρμόζεται σωστά στο κάθε μέσο. Δημιούργησε μια φωτογραφία 560*292 όμως αν θέλεις να εντάξεις και κείμενο, θα πρέπει να αφήσεις ένα κενό ασφαλείας περίπου 40 πίξελ από κάθε άκρη.

σεμινάριο Twitter Το Twitter ανασχεδίασε τη δυνατότητα που έχεις να κάνεις quote σε ένα tweet (δηλαδή να κάνεις retweet). Τώρα μπορείς να κάνεις retweet προσθέτοντας ένα σχόλιο σε κάτι που έχει πει ένας άλλος χρήστης και το μήνυμα του τρίτου να φαίνεται αυτούσιο στο κάτω μέρος.

σεμιναρια seo Θέλεις περισσότερο στοχευμένο κόσμο στην ιστοσελίδα σου; Θα πρέπει να δημιουργήσεις την αίσθηση της κοινότητας. Πως; Απαντώντας σε σχόλια, κάνοντας ερωτήσεις και δίνοντας περισσότερες δυνατότητες σε όσους σε επισκέπτονται συχνά.

σεμιναρια social media Τα social media δεν είναι αυτοσκοπός, είναι εργαλεία και σίγουρα υπάρχει το σωστό εργαλείο για τη δική σου περίπτωση. Διάλεξε 1 ή 2 από τα εργαλεία αυτά όπου συχνάζει το κοινό σου και ξεκίνα να δημιουργείς πρωτότυπη ύλη που απευθύνεται στο κοινό που θέλεις να στοχεύσεις. Έχουμε δει επιχειρήσεις να πετυχαίνουν εστιάζοντας μόνο το Facebook ή το Twitter αλλά και το Google My Business, το Pinterest ή το Instagram. Και φυσικά κάποιοι είναι μόνο στο YouTube.

σεμιναριο Διαφήμιση Facebook Διαφημίζοντας ένα post στο Facebook μέσω Facebook ads καταφέρνεις να αυξήσεις τόσο το reach (δηλαδή πόσοι το έχουν δει) όσο και το engagement (πόσοι έχουν αλληλεπιδράσει με αυτό). Έτσι όταν σταματήσεις τη διαφήμιση, το post διατηρεί τα like και τα comments συνεχίζοντας ακόμα να έχει “επίδραση” στους fan σου.

σεμιναρια marketing Χρησιμοποίησε τον προσωπικό σου λογαριασμό ως δορυφόρο στον εταιρικό σου προκειμένου να αξιοποιήσεις τα πλεονεκτήματα ενός προσωπικού λογαριασμού. Αυτή η χρήση μπορεί να γίνει επίσης στο LinkedIn και το Google My Business ενώ στα Twitter, Instagram, Pinterest κάτι τέτοιο δεν χρειάζεται λόγω της φύσης των μέσων.

Η βελτίωση της ταχύτητας της ιστοσελίδας είναι πλέον βασικός παράγοντας επιτυχίας στο SEO

Η βελτίωση της ταχύτητας της ιστοσελίδας είναι πλέον βασικός παράγοντας επιτυχίας στο SEO.

μαθηματα SEO Η Google τελευταία φαίνεται αποφασισμένη να επηρεάσει το διαδίκτυο ώστε να προσφέρει καλύτερες ιστοσελίδες. Έτσι μετά την αναβάθμιση του αλγόρυθμου ώστε να πρημοδοτεί τα responsive websites, η Google ενδέχεται να εφαρμόσει άλλη μια αλλαγή που θα προειδοποιεί τους χρήστες που μπαίνουν από φορητές συσκευές για την αργή ταχύτητα ορισμένων ιστοσελίδων. Η σήμανση “slow” θα αποτρέπει τους χρήστες και θα αναγκάζει τους webmaster να βελτιστοποιούν τεχνικά τις ιστοσελίδες για βέλτιστο αποτέλεσμα.

σεμιναριο Διαφήμιση Facebook Νέες δυνατότητες έχουν όσοι διαφημίζονται μέσω Facebook με τις Multi-Product διαφημίσεις που επιτρέπουν ταυτόχρονη προβολή πολλαπλών προϊόντων ή υπηρεσιών σε μία κοινή διαφήμιση. Οι διαφημίσεις είναι πιο εντυπωσιακές και πιο αποτελεσματικές αφού δίνουν περισσότερες επιλογές.

σεμιναρια Social Media Αυτή την περίοδο το βίντεο είναι ο βασιλιάς της επικοινωνίας όποιο μέσο κι αν επιλέξετε. Δημιουργούμε μοναδικά βίντεο και τα μοιραζόμαστε στο YouTube, το Facebook, το Instagram, το Google My Business, το LinkedIn. Η απόδοσή τους τόσο οργανικά όσο και διαφημιστικά είναι ανώτερη σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη μορφή επικοινωνίας. Το 2015 είναι σίγουρα η χρονιά του βίντεο.

σεμιναρια Social Media Τα hashtags δεν είναι απλά μόδα, είναι εργαλείο πωλήσεων. Χρησιμοποίησέ τα σε όποιο μέσο διαφήμισης και να επιλέξεις προκειμένου να δημιουργήσεις μια ταυτότητα επικοινωνίας και να παρακινήσεις σε ενέργεια (πώληση, engagement, retweet κλπ). Τα hashtag έχουν κι άλλα οφέλη και ανάλογα το μέσο (πχ. Google My Business) μπορούν να αναδειχθούν σε μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

σεμιναρια Social Media Κάποιοι ισχυρίζονται ότι το Pinterest είναι η νέα Google. Η αλήθεια είναι ότι το Pinterest έχει ήδη ψηφιστεί ως ένα (το άλλο είναι το Tumblr) από τα πιο αναπτυσσόμενα social media εργαλεία και διαθέτει αρκετά μεγάλο και ισχυρό κοινό, κυρίως γυναικείο. Η προσθήκη των χαρτών, το endless scrolling και η φιλικότητα στη χρήση, έχουν αυξήσει το ρυθμό εγγραφής νέων χρηστών.

σεμιναρια SEO Χρησιμοποιώντας αριθμούς στους τίτλους των άρθρων αυξάνεις τις πιθανότητες να τραβήξεις την προσοχή των εν δυνάμει πελατών. Οπότε όταν θέλεις να γράψεις τάσεις για τη μόδα προτίμησε το “10 τάσεις για την μόδα” που έχει 3 φορές μεγαλύτερη πιθανότητα να διαβαστεί από το “Ξέρεις ποιες είναι οι τάσεις στη μόδα;”.

σεμιναριο Google Analytics Δημιούργησε ένα custom report στο Google Analytics που θα περιλαμβάνει τα στοιχεία που θεωρείς σημαντικά για την επιχείρισή σου. Μπορείς να ορίσεις να λαμβάνεις αυτόματα αυτές τις αναφορές στο email σου κάθε μέρα ή μια φορά την εβδομάδα ώστε να έχεις τον έλεγχο για την πορεία της ιστοσελίδας και τις πηγές που φέρνουν ποιοτική κίνηση.

σεμιναρια Google Adwords Κράτησε τις διαφημίσεις σου επίκαιρες στο Google Adwords προκειμένου να τραβήξεις το ενδιαφέρον των εν δυνάμει πελατών σου. Για παράδειγμα ανέφερε το μήνα στον οποίο βρισκόμαστε ή τη χρονιά καθώς και μια προσφορά. Πχ. Προσφορά μόνο για το Μαϊο. Έτσι αυξάνεις έως και 250% το CTR και 40% το conversion σε σχέση με μια γενικού τύπου διαφήμιση.

σεμιναρια Google AnalyticsΜια ώρα ανάλυση στο Google Analytics μπορεί να συγκεντρώνει στοιχεία για μήνες. Οι αριθμοί θα σου πουν την αλήθεια όταν γνωρίζεις να διαβάσεις τους σωστούς αριθμούς. Τα πράγματα δεν είναι απλά καθώς το 50% όσων αγοράσουν θα μπει στην ιστοσελίδα τουλάχιστον 2 φορές οπότε πρέπει να δούμε αναλυτικά ποια κανάλια φέρνουν πωλήσεις αλλά και ποια βοηθούν την πώληση.

σεμιναρια SEO Οι ιστοσελίδες συνήθως αντιμετωπίζουν 3 βασικά προβλήματα στο SEO, παραμετροποίηση των σελίδων προσγείωσης (landing pages), κατηγοριοποίηση και θεματολογία της ιστοσελίδας και περιεχόμενο που δεν έχει αξία μετά από συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Φροντίζοντας αυτούς τους παράγοντες βελτιώνουμε την παρουσία της ιστοσελίδας στη Google. Αν μάλιστα δράσουμε στρατηγικά, έχουμε ισχυρό έλεγχο στις λέξεις που θα εμφανίζεται η ιστοσελίδα μας στη Google.

Ο Σίμος Κοσμετάτος είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Social Media & Internet Marketing στο LEADER SCHOOL

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: