Digital Marketing Θέσεις Εργασίας (Ανανεώθηκε: 15/04/2024)

Συγκεντρώσαμε τις τελευταίες θέσεις εργασία για το Digital Marketing που μπορείτε να διεκδικήσετε ολοκληρώνοντας τα digital marketing σεμιναρια

Θα βρείτε παρακάτω τίτλο θέσης & εταιρεία. Πατώντας επάνω σας οδηγεί στην αγγελία.

Για να εμπλουτίσετε πρακτικά τις γνώσεις σας και να βρείτε δουλειά, μπορείτε να παρακολουθήσετε τα παρακάτω σεμινάρια:

Σεμινάριο Hotel Digital Marketing

Επαγγελματικά σεμιναρια Digital Marketing 91 ωρών που περιέχουν πρακτική γνώση, τεχνικές, εργαλεία, στρατηγική και αποκλειστική μεθοδολογία Leader School για προώθηση ενός ξενοδοχείου εντός και εκτός Ελλάδας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Σεμινάριο Social Media Marketing Master Professional Diploma

Το πιο ολοκληρωμένο σεμιναριο Social Media Marketing διάρκειας 63 ωρών που παρέχει ολοκληρωμένη πρακτική γνώση & στρατηγική μέσα από 9 σεμιναρια social media για 8 πλατφόρμες social media (Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Twitter, YouTube, Google My Business, Pinterest) και 5 διαφημιστικές πλατφόρμες social media (Facebook Business Manager, Google Ads Video, Instagram Advertising, LinkedIn Ads, Twitter Ads).

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Σεμινάριο Google Ads (AdWords) & Επιτυχία στη Google

Το σεμινάριο Google Ads (Adwords) του Leader School είναι το πιο αποτελεσματικό, άμεσο & πρακτικό σεμινάριο της αγοράς. Στόχος μας είναι να μάθετε να χειρίζεστε στην πράξη την πλατφόρμα Google Ads (Adwords) στους 3 πυλώνες Search, Display, Video στοχεύοντας την 1η θέση στα διαφημιστικά αποτελέσματα της Google και Quality Score 10/10.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Σεμινάριο SEO & Μυστικά Επιτυχίας στη Google

Τα σεμιναρια SEO 21 ωρών θα σας βοηθήσουν άμεσα και πρακτικά να βελτιώσετε τη θέση της ιστοσελίδας σας στη μηχανή αναζήτησης Google. Τα σεμινάρια SEO εξετάζουν όλους τους παράγοντες (onsite και offsite) που οδηγούν μια σελίδα στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης Google για ένα συγκεκριμένο όρο αναζήτησης.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Σεμινάριο Google Analytics

Στο σεμινάριο Google Analytics, Webmasters Tools & Tracking των 7 ωρών χρησιμοποιούμε μια προηγμένη μέθοδο ανάλυσης του site, των επισκεπτών, της συμπεριφορας τους χρησιμοποιώντας τα εργαλεία της Google (Google Analytics και Webmaster Tools) καθώς και επιπλέον εργαλεία που μας δίνουν μια ξεκάθαρη εικόνα για το site μας, τους επισκέπτες του και τη στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσουμε.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: