Πόσες προβολές θεωρούνται viral;

Στα digital marketing σεμιναρια, όταν δημιουργείτε περιεχόμενο βίντεο, το να γίνεται viral είναι ότι καλύτερο μπορεί να συμβεί σε αυτό το περιεχόμενο. Πράγματι, απλώς ένα βίντεο που γίνεται viral μπορεί να ενισχύσει οποιαδήποτε προσπάθεια μάρκετινγκ και να την καθιστά πολύ πιο επιτυχημένη από ό,τι θα ήταν διαφορετικά. Χτίζει το κοινό σας ως δημιουργός και φέρνει νέους ανθρώπους στα κανάλια περιεχομένου σας.

Αλλά πόσες προβολές είναι “viral;” Και πώς μπορείτε να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενό σας έχει όσο το δυνατόν περισσότερες πιθανότητες να γίνει viral; Διαβάστε για τις απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις και άλλα.

Τι σημαίνει να γίνει το βίντεο viral;

Συνοψίζοντας, όταν ένα βίντεο “γίνεται viral”, σημαίνει ότι ένα βίντεο έχει γίνει τόσο δημοφιλές που τώρα εξαπλώνεται εκθετικά στο Διαδίκτυο και σε πολλές πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Instagram, το TikTok και το YouTube.

Όταν κάτι γίνεται viral, δεν χρειάζεται να δημοσιεύετε και να μοιράζεστε το βίντεο επανειλημμένα για να εξασφαλίσετε ότι αυξάνει τον αριθμό των προβολών. Αντίθετα, οι άνθρωποι μοιράζονται εθελοντικά το περιεχόμενο του βίντεο ή το περιεχόμενο του post σας.

Αυτό είναι ένα εκπληκτικό πλεονέκτημα, ειδικά αν λάβετε υπόψη το γεγονός ότι το βίντεο αντιστοιχεί σε πάνω από 80% όλης της κυκλοφορίας στο Διαδίκτυο. Αυτό σημαίνει ότι ο ανταγωνισμός για το υλικό μάρκετινγκ βίντεο είναι υψηλότερος από ποτέ. Επιπλέον, οι απλοί άνθρωποι παρακολουθούν περίπου 100 λεπτά περιεχόμενο βίντεο καθημερινά.

Πόσες προβολές θεωρούνται viral;

Δεν υπάρχει καθορισμένος αριθμός ή στόχος για το τι θεωρείται ως “viral βίντεο”. Πράγματι, αυτό που θεωρείται ως viral μπορεί να διαφέρει από πλατφόρμα σε πλατφόρμα ή από επιχείρηση σε επιχείρηση.

Παρ’ όλα αυτά, πολλοί ειδικοί στο μάρκετινγκ και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων θεωρούν ένα βίντεο ως ιό αν αποκτά τουλάχιστον 5 εκατομμύρια προβολές μέσα σε περίπου μία εβδομάδα από την αρχική του δημοσίευση.

Για παράδειγμα, αν δημοσιεύσετε ένα νέο βίντεο τη Δευτέρα και έχει συγκεντρώσει 6 εκατομμύρια προβολές μέχρι την επόμενη Κυριακή, είναι ασφαλές ότι το συγκεκριμένο βίντεο έχει πράγματι γίνει viral.

Συγκεντρώνοντας εκατομμύρια προβολές σε μία εβδομάδα ή λιγότερο, το βίντεο έχει αποδείξει τη δημοφιλία του και είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα προσελκύσει την προσοχή των αλγορίθμων των πλατφορμών κοινωνικών μέσων.

Αυτοί οι αλγόριθμοι, αντίστροφα, θα δημοσιεύσουν το περιεχόμενο του βίντεο στις πρώτες σελίδες των πλατφορμών τους. Αυτό επιτρέπει σε ακόμα περισσότερους ανθρώπους να δουν τα βίντεο και να αυξήσουν τον αριθμό των προβολών ακόμα περισσότερο.

Με αυτόν τον τρόπο, όταν ένα βίντεο γίνει viral, συγκεντρώνει ακόμα περισσότερες προβολές από ό,τι πριν, αυξάνοντας τη δημοφιλία και την αποτελεσματικότητά του.

Πόσες προβολές θεωρούνται viral στο TikTok;

Όπως έχει αναφερθεί παραπάνω, δεν υπάρχει εγγυημένο όριο ή αριθμός προβολών που πρέπει να στοχεύσετε για το βίντεό σας να γίνει viral. Ωστόσο, αν προσπαθείτε να κάνετε αποτελεσματικό μάρκετινγκ με περιεχόμενο βίντεο στο TikTok, πρέπει να προσπαθήσετε να δημιουργήσετε περιεχόμενο που συγκεντρώνει 3 έως 5 εκατομμύρια προβολές μέσα σε μία εβδομάδα ή λιγότερο.

Το TikTok είναι μια γρήγορα εξελισσόμενη κοινωνική πλατφόρμα μέσων μαζικής επικοινωνίας, και οι άνθρωποι δημοσιεύουν συνεχώς νέο περιεχόμενο βίντεο. Γι’ αυτό το λόγο, όσες περισσότερες προβολές μπορείτε να συγκεντρώσετε στις πρώτες τρεις έως πέντε ημέρες, τόσο το καλύτερο.

Αυτό σχεδόν εγγυάται ότι το περιεχόμενο του βίντεο θα ανιχνευθεί από τον αλγόριθμο του TikTok, βοηθώντας το να επιτύχει την κατάσταση του viral. Μάθετε περισσότερα στο σεμινάριο Tik Tok του Leader School.

Πόσες προβολές θεωρούνται viral στο Instagram;

Στο Instagram, έχετε λίγο περισσότερο χρόνο για να γίνει πραγματικά viral το περιεχόμενο του βίντεό σας.

Ωστόσο, πρέπει ακόμα να προσπαθήσετε να συγκεντρώσετε περίπου πέντε εκατομμύρια προβολές μέσα σε μία εβδομάδα για να επιτύχετε την κατάσταση του ιού για το περιεχόμενό σας.

Θυμηθείτε ότι οι δημοσιεύσεις σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Facebook μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση των προβολών των βίντεό σας στο Instagram και αντιστρόφως.

Αυτό συμβαίνει διότι το Instagram ανήκει στο Facebook, επομένως οι δύο πλατφόρμες είναι πολύ πιο ενσωματωμένες από άλλα κοινωνικά μέσα.

Χρησιμοποιήστε επίσης άλλα εργαλεία μάρκετινγκ, όπως η αποστολή SMS μηνυμάτων στους πελάτες, για να βοηθήσετε στην αύξηση των προβολών των βίντεό σας τις πρώτες ημέρες μετά τη δημοσίευσή τους. Μάθετε περισσότερα στο σεμινάριο Facebook και Instagram του Leader School.

Τι καθιστά ένα βίντεο να γίνει viral;

Γενικά, μερικοί βασικοί παράγοντες βοηθούν να καθοριστεί αν ένα βίντεο γίνεται viral ή όχι. Αυτοί οι παράγοντες είναι:

Διασκεδαστική αξία: Γενικά, όσο πιο διασκεδαστικό είναι ένα κομμάτι περιεχομένου, τόσο περισσότερες προβολές θα συγκεντρώσει σε πολύ λίγο χρόνο. Αυτό ισχύει ακόμα και αν το περιεχόμενο προορίζεται να είναι ενημερωτικό ή διαφημιστικό.

Εκδήλωση ή μοναδικότητα: Οι άνθρωποι θέλουν να δουν πράγματα που δεν έχουν δει πριν. Αν το περιεχόμενό σας είναι πολύ παρόμοιο με το είδος του περιεχομένου που δημοσιεύουν άλλοι δημιουργοί, είναι λιγότερο πιθανό να γίνει viral.

Αυθεντικότητα: Οι άνθρωποι θέλουν να δουν αυθεντικό, “σπιτικό” περιεχόμενο που δεν φαίνεται ότι δημιουργήθηκε από μια μεγάλη εταιρεία. Αν μπορείτε να αναπαράγετε αυτό το αίσθημα, το βίντεό σας θα είναι πιο πιθανό να γίνει viral από ό,τι διαφορετικά.

Αυτά τα χαρακτηριστικά τα μοιράζονται γενικά τα viral βίντεο.

Ωστόσο, οι τάσεις στη δημοφιλία μπορούν να διαφέρουν και να αλλάξουν με τον χρόνο.

Έτσι, πρέπει να παρακολουθείτε προσεκτικά τη σκηνή του μάρκετινγκ περιεχομένου βίντεο για να εντοπίσετε τις τάσεις και να τις μιμηθείτε για μέγιστη ιογενήτητα.

Πώς να γίνετε viral

Είναι αδύνατο να εγγυηθείτε ότι τα βίντεό σας θα γίνουν viral. Τελικά, η πραγματικότητα καθορίζεται από το αν ο στόχος σας θα αντιληφθεί το περιεχόμενο του βίντεο. Και αν θα το βρει διασκεδαστικό αρκετά ώστε να οδηγήσει στη δημοφιλία του με τον αλγόριθμο της πλατφόρμας κοινωνικών μέσων.

Παρ’ όλα αυτά, μπορείτε να ακολουθήσετε μερικές βασικές συμβουλές και στρατηγικές μάρκετινγκ βίντεο για να καταστήσετε το περιεχόμενό σας πιο πιθανό να γίνει viral.

Αυτές περιλαμβάνουν:

Γνωρίζετε πάντα το κοινό σας και το τι ψάχνουν. Αν κατανοήσετε πλήρως το κοινό σας, το πρώτο κομμάτι περιεχομένου που θα δημοσιεύσετε θα είναι ψυχαγωγικό και ελκυστικό για αυτούς. Αυτό θα τους οδηγήσει να το παρακολουθήσουν πολλές φορές και να το μοιραστούν. Αυτό σας βοηθά να κερδίσετε τον αρχικό αριθμό προβολών που απαιτείται για την ιογενήτητα.

Παρακολουθήστε τις τάσεις των viral βίντεο στα κοινωνικά μέσα. Αν μπορείτε να μιμηθείτε αυτές τις τάσεις, θα έχετε πολύ καλύτερες πιθανότητες να αξιοποιήσετε τις προσωρινές τάσεις της δημοφιλίας και να επωφεληθείτε από αυτές.

Ταυτόχρονα, βεβαιωθείτε ότι καθιστάτε και χρησιμοποιείτε ένα μοναδικό φωνητικό χαρακτήρα που οι ανταγωνιστές σας δεν μπορούν να προσφέρουν. Όσο πιο μοναδικό είναι το φωνητικό σας, τόσο πιο πιθανό είναι το περιεχόμενό σας να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.

Χρησιμοποιήστε συνεχώς εργαλεία ανάλυσης δεδομένων και ελέγχου για να αναλύσετε τις δημοσιεύσεις σας και να καταλάβετε ποιο είδος περιεχομένου αποδίδει καλύτερα στο κοινό σας. Μάθετε περισσότερα στο σεμινάριο Google Analytics του Leader School.

Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να αντλήσετε διδάγματα από επιτυχημένα βίντεο στο παρελθόν και να αποφύγετε την επανάληψη λαθών.

Συνοψίζοντας, ένα βίντεο γίνεται συνήθως viral όταν αποκτά πέντε εκατομμύρια ή περισσότερες προβολές σε μία εβδομάδα ή λιγότερο. Η απόκτηση του περιεχομένου βίντεο σας να γίνει viral είναι μία από τις καλύτερες πράξεις που μπορείτε να κάνετε ως δημιουργός και μάρκετερ βίντεο. Και είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να διαδώσετε την αντίληψη της επωνυμίας της επιχείρησής σας ή να προσελκύσετε νέους πελάτες και πελάτες. Δημιουργήστε περιεχόμενο βίντεο με στόχο να γίνει viral και θα δείτε καλύτερα αποτελέσματα στο μάρκετινγκ σας σε πολύ λίγο χρόνο. Μάθετε περισσότερα για τα βίντεο στο σεμινάριο YouTube και Video Marketing του Leader School.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: