Σε τι μπορεί να οφείλεται μια αισθητή πτώση στα Direct Visits;

Τα Direct Visits ορίζονται ως επισκέψεις χωρίς ιστότοπο αναφοράς. Όταν ένας επισκέπτης ακολουθεί έναν σύνδεσμο από ένα site σε ένα άλλο, το site προέλευσης θεωρείται URL παραπομπής.

Τα URL παραπομπής μπορούν να προέρχονται από μηχανές αναζήτησης, κοινωνικά μέσα, ιστολόγια ή άλλα sites που έχουν συνδέσμους προς τρίτα sites. Τα Direct Visits περιλαμβάνουν τις επισκέψεις που δεν προέρχονται από URL παραπομπής.

Παραδοσιακά, τα Direct Visits εκφράζουν την επισκεψιμότητα από χρήστες που εισάγουν μη αυτόματα τη διεύθυνση URL του ιστότοπου ή κάνοντας κλικ σε έναν σύνδεσμο με σελιδοδείκτη.

Πλέον όμως γνωρίζουμε ότι μπορεί να «σημαίνουν» πολλά περισσότερα πράγματα.

Υπάλληλοι εταιρείας: οι υπάλληλοι της εταιρείας επισκέπτονται συχνά την ιστοσελίδα από αποθηκευμένο URL.

Πελάτες: οι πελάτες που επισκέπτονται ως εγγεγραμμένοι χρήστες το site της εταιρείας.

Πραγματικά Direct Visits: Οι χρήστες επισκέπτονται το site εισάγοντας το URL στο πρόγραμμα περιήγησής τους ή μέσω Σελιδοδείκτη.

Ηλεκτρονικά μηνύματα από συγκεκριμένους πελάτες: Είναι πολύ συνηθισμένο τα emails από ορισμένες εταιρείες, όπως το Outlook, να μην διαβιβάζουν πληροφορίες παραπομπής.

Κλικ σε εφαρμογές για κινητά ή λογισμικά για επιτραπέζιους υπολογιστές: Προγράμματα όπως το Skype ή οι εφαρμογές ειδήσεων συχνά δεν περνούν πληροφορίες αναφοράς και, συνεπώς, οδηγούν σε Direct Visits.

Ασφαλή (https) και μη ασφαλή (http) sites: Σύμφωνα με το πρωτόκολλο ασφαλείας, οποιοδήποτε traffic που πηγαίνει από ένα ασφαλές site σε ένα μη ασφαλές, δεν διαβιβάζει πληροφορίες παραπομπής.

Γνωρίζουμε επίσης ότι σε αρκετές περιπτώσεις και οι επισκέψεις από το Facebook δεν μετριούνται στα social αλλά στα directs κυρίως όταν προέρχονται από διαφήμιση αλλά αυτό δεν συμβαίνει πάντα.

Επίσης έχουμε παρατηρήσει ότι το display πολλές φορές φέρνει μεγάλη αύξηση στο direct.

Γενικά ότι δεν μπορεί να καταλάβει την πηγή το analytics, το εντάσσει στα direct. Όταν εξετάζετε τη συνολική επισκεψιμότητα του site σας, ένα υγιές ποσοστό άμεσης επισκεψιμότητας (Direct Visits) είναι περίπου 20%.

Όπως γίνεται αντιληπτό κάποια Directs Visits δεν έχετε τη δυνατότητα να τα επηρεάσετε άμεσα, ούτε αυξητικά ούτε περιοριστικά (παράδειγμα: τα Bookmarks των χρηστών).

Ωστόσο, για να διερευνήσετε τους λόγους αυτής της αισθητής πτώσης που παρατηρείτε, μπορείτε να ελέγξετε μήπως χρειάζεται να κάνετε ορισμένες Mobile First αλλαγές στο site σας, να βεβαιωθείτε ότι οι σελίδες του είναι ευρετηριασμένες και να ελεγχθούν οι αλλαγές στο traffic από http σε https.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: