Τα απαραίτητα skills για να εργαστείτε στο Digital Marketing

Επιδιώκετε να ασχοληθείτε επαγγελματικά με το Digital Marketing και ήδη έχετε ξεκινήσει να εκπαιδεύεστε στο αντικείμενο αλλά και να αναζητάτε μια θέση εργασίας.

Παρακολουθώντας τα επαγγελματικά σεμιναρια μαρκετινγκ του Leader School, εφοδιάζεστε με ουσιαστικές γνώσεις, εξοικειώνεστε με τα ψηφιακά εργαλεία, ενώ εφαρμόζετε επιτυχημένες πρακτικές που φέρνουν το επιθυμητό αποτέλεσμα online.

Η επιμόρφωση στο Digital Marketing είναι κάτι που δεν σταματάει ποτέ, αν επιθυμείτε να γίνετε αξιόπιστος και αποτελεσματικός επαγγελματίας.

Ωστόσο, μόνο η εκπαίδευση ή η επιμόρφωση στο αντικείμενο μπορεί να σας κάνει να ξεχωρίσετε από όσους αναζητούν δουλειά σε διαφημιστικό γραφείο ή επαγγελματίες/ επιχειρηματίες πελάτες;

Δείτε παρακάτω τα 4 απαραίτητα skills που χρειάζεται να έχετε αναπτύξει ώστε να είστε σε θέση να εργαστείτε στον κλάδο του Digital Marketing και να διαπρέψετε.

Skill #1 – Προφορική και γραπτή επικοινωνία

Το να είστε φύσει επικοινωνιακός, συνιστά υπέρτατο προτέρημα σε θέσεις εργασίας που σχετίζονται με το Marketing, είτε το παραδοσιακό, είτε το ψηφιακό, εν προκειμένω.

Όταν σκοπεύετε να αποστείλετε το βιογραφικό σας για να διεκδικήσετε μια θέση εργασίας στο Digital Marketing, μην παραλείψετε να αναφέρετε στις δεξιότητές σας την Επικοινωνία.

Σίγουρα θα εκτιμηθεί από τον δυνητικό εργοδότη σας καθώς στο πλαίσιο των εργασιών του ψηφιακού marketing χρειάζεται η επικοινωνία με συνεργάτες, πελάτες, επιχειρηματίες και εταιρείες.

Μαζί με το ταλέντο σας στην προφορική και γραπτή επικοινωνία, μπορείτε να συμπληρώσετε και άλλα skills που την ενισχύουν, όπως: δημιουργία και διατήρηση καλών σχέσεων, ενσυναίσθηση καθώς και παρατηρητικότητα – εποικοδομητική κρίση.

Skill #2 – Ικανότητα επίλυση προβλημάτων

Είναι γεγονός πως στο πλαίσιο της εργασίας ενός Digital Marketer συμβαίνουν πολλά απρόοπτα, άλλοτε τραγελαφικά άλλοτε πιο… καταστροφικά.

Γι αυτό είναι σημαντικό να έχετε εστιάσει και αναπτύξει τον τρόπο που εσείς μπορείτε να διαχειρίζεστε έκτακτες καταστάσεις και να παρέχετε άμεσες λύσεις.

Σημειώστε αυτό το skill στο βιογραφικό σας εφόσον θεωρείτε πως το «έχετε», συνδυάζοντάς το με τη διατήρηση ψυχραιμίας, τη δυνατότητα αξιολόγησης και αντιμετώπισης ενός εκτός προγράμματος προβλήματος καθώς και την εξεύρεση αποτελεσματικών λύσεων.

Skill #3 – Επίτευξη θετικού κλίματος συνεργασίας

Ο Digital Marketer είναι ένας επαγγελματίας που συχνά χρειάζεται να συνεργάζεται με ποικίλα άτομα προκειμένου να παράγει το έργο για το οποίο έχει προσληφθεί.

Εκτός από υπευθυνότητα ως προς το σκέλος των εργασιών για κάθε project, είναι σημαντικό να μπορείτε να συνεργάζεστε αρμονικά με συναδέλφους, χωρίς να δημιουργούνται προστριβές και προβλήματα.

Το καλό κλίμα σε επίπεδο συνεργασίας είναι κάτι που οι εργοδότες εύχονται να το έχουν βρει κάθε φορά που επιλέγουν ένα νέο Digital Marketer να ενταχθεί στην ομάδα τους.

Διαφορετικά, μπορεί να καταστραφούν οι συναδελφικές σχέσεις και να προκληθούν σοβαρά προβλήματα παραγωγικότητας, λόγω του τεταμένου κλίματος, στο πλαίσιο της εργασίας.

Skill #4 – Διαχείριση εργασιών βάσει χρονοδιαγράμματος

Μπορεί να είστε το πιο ταλαντούχο άτομο στο Digital Marketing αλλά σίγουρα αυτό δεν θα σας κρατήσει στο club των επαγγελματιών αν δεν έχετε οργάνωση και ικανότητα να διαχειρίζεστε τα projects που σας ανατίθενται βάσει χρονοδιαγράμματος.

Ακόμα και ως ελεύθερος επαγγελματίας, μόνο αν αναπτύξετε τη δεξιότητα της διαχείρισης με απόλυτη συνέπεια ως προς τα deadlines θα καταφέρετε να ενισχύσετε την αξιοπιστία σας και να είστε απαραίτητος τόσο στον εργοδότη σας όσο και τους πελάτες σας.

Αν σκοπεύετε να εργαστείτε σε digital marketing agency, τονίστε αυτό το skill σας στο βιογραφικό και τη συνέντευξη για τη θέση εργασίας.

Μάθετε να δείχνετε πως έχετε και εμπειρία και ικανότητα στην τήρηση ισορροπιών τόσο με τις προγραμματισμένες εργασίες όσο και με τις απρόοπτες καταστάσεις που μπορεί να προκληθούν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: