Νέα ενημέρωση Google Ads – Οι αλλαγές στις λέξεις κλειδιά για το δίκτυο Search

Σε μια νέα ενημέρωση προχωράει η Google στη διαφήμιση η οποία αναμένεται να διευκολύνει την προσέγγιση των δυνητικών πελατών μέσα από τις καμπάνιες στο δίκτυο αναζήτησης.

Η νέα αλλαγή στα Google Ads που τίθεται σε ισχύ, αφορά συγκεκριμένα στη συμπεριφορά ορισμένων τύπων αντιστοίχισης για λέξεις κλειδιά.

Δείτε παρακάτω όσα χρειάζεται να γνωρίζετε για τις τροποποιημένες λέξεις κλειδιά αντιστοίχισης φράσης και ευρείας αντιστοίχισης (BMM) που επηρεάζονται από την ενημέρωση (Φεβρουάριος 2021).

Μάθετε ακόμη, πώς μπορείτε να ρυθμίσετε τις καμπάνιες για να αυξήσετε τις πιθανότητες να επιτύχουν τα μέγιστα αποτελέσματα.

Ποιες αλλαγές φέρνει η νέα ενημέρωση στις καμπάνιες Search

Η ενημέρωση που τίθεται σε ισχύ στις καμπάνιες Search «ενεργοποιεί» την αντιστοίχιση φράσης (phrase match) ώστε να περιλαμβάνει συμπεριφορές της ευρείας αντιστοίχισης με τροποποιητές (broad match modifier – BMM) για την απλοποίηση των λέξεων-κλειδιών.

Με αυτό το update, τόσο οι λέξεις κλειδιά στο phrase match όσο και το broad match modifier θα έχουν την ίδια συμπεριφορά αντιστοίχισης και ενδέχεται να εμφανίζουν διαφημίσεις σε αναζητήσεις που περιλαμβάνουν την έννοια της λέξης-κλειδιού.

Αυτό σημαίνει ότι για την εμφάνιση των καμπανιών θα λαμβάνεται υπόψη η σειρά των λέξεων όταν σχετίζεται με το νόημα.

Καθώς είναι κατανοητό πως οι αλλαγές αυτές επηρεάζουν με διαφορετικό τρόπο τις επιχειρήσεις, η Google με στόχο την ελαχιστοποίηση της όποιας διαταραχής, δηλώνει πως τις πραγματοποιεί σταδιακά μέσα σε διάστημα αρκετών μηνών.

Επομένως, από τα μέσα του Φεβρουαρίου, οι λέξεις κλειδιά στο phrase match όσο και το broad match modifier θα αρχίσουν να μεταβαίνουν σε αυτήν τη νέα συμπεριφορά αντιστοίχισης.

Ακριβώς επειδή οι αλλαγές αφορούν μόνο στους δύο τύπους αντιστοίχισης, δεν απαιτείται άμεσα να προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια.

Τον Ιούλιο του 2021, όταν οι αλλαγές θα είναι διαθέσιμες σε παγκόσμιο επίπεδο, τότε δεν θα μπορείτε να δημιουργείτε νέες λέξεις-κλειδιά broad match modifier.

Όμως, οι υπάρχουσες λέξεις-κλειδιά broad match modifier θα συνεχίσουν να προβάλλονται βάσει της νέας μεταβολής στη συμπεριφορά.

Γι αυτό, σας συστήνουμε στο εξής να δημιουργείτε νέες λέξεις-κλειδιά αντιστοίχισης φράσης, phrase match.

Πώς να αξιοποιήσετε τις αλλαγές για να πετύχετε τους στόχους σας

Προκειμένου να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις επερχόμενες αλλαγές στη διαφήμιση Google, προτείνουμε τις ακόλουθες βέλτιστες πρακτικές:

Παρακολουθήστε την απόδοση και αλλάξτε προϋπολογισμούς όπου είναι απαραίτητο. Η επισκεψιμότητα ενδέχεται να παρουσιάζει διακυμάνσεις λόγω αυτών των αλλαγών, οπότε κάντε προσαρμογές ανάλογα με τις ανάγκες.

Ελέγχετε τακτικά τη σελίδα Προτάσεις: Η «Προσθήκη νέων λέξεων-κλειδιών» σάς βοηθά να διατηρείτε την κάλυψη των λέξεων-κλειδιών που σας ενδιαφέρουν και η «Κατάργηση περιττών λέξεων-κλειδιών» συνδράμει στην ενοποίηση διπλότυπων keywords.

Συνεχίστε να χρησιμοποιείτε αρνητικές λέξεις-κλειδιά: Εξαιρέστε αντιστοιχίσεις που δεν θέλετε με αρνητικές λέξεις-κλειδιά. Λάβετε υπόψη ότι αυτή η ενημέρωση δεν επηρεάζει τις αρνητικές λέξεις-κλειδιά που έχετε ήδη εισάγει.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: