Google Adwords – Νέες responsive search ads

Του Σίμου Κοσμετάτου

Το Google Adwords συνιστά το πολυτιμοτερο εργαλείο μιας επιχείρησης που επιδιώκει να επιτύχει άμεσο αποτέλεσμα στην προσέλκυση πελατών και την αύξηση των πωλήσεων.

Οι διαφημίσεις στη Google, όπως μαθαίνετε στα επαγγελματικά σεμινάρια Google Ads (Adwords), έχουν εμπλουτιστεί με μία νέα επιλογή, τις responsive search ads που χαρακτηρίζονται από πολλούς ως η νέα, επαναστατική προσθήκη στο δίκτυο αναζήτησης.

Δείτε παρακάτω τι περισσότερο προσφέρουν στους διαφημιζόμενους οι responsive search ads, πώς «δουλεύουν» και γιατί αξίζει να τις συμπεριλάβετε στο στρατηγικό σας πλάνο.

Τι είναι οι responsive search ads

Πρόκειται για την πλέον ευέλικτη μορφή διαφημίσεων αναζήτησης της Google, η οποία μπορεί να λύσει τα «χέρια» ακόμα και σε άτομα που δεν έχουν ιδιαίτερη εμπειρία στη δημιουργία διαφημίσεων για το δίκτυο της Google. 

Στην παραδοσιακή τους μορφή, οι διαφημίσεις αναζήτησης αποτελούνται από έναν τίτλο και ένα κείμενο περιγραφής, έχοντας στατική μορφή, και εμφανίζονται στους χρήστες βάσει των λέξεων κλειδιά που έχετε αξιοποιήσει.

Η καινοτομία που σημειώνεται στις responsive search ads είναι ότι ο διαφημιζόμενος έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει έως και 15 διαφορετικούς τίτλους στη διαφήμιση και μέχρι 4 διαφορετικές περιγραφές ώστε να παράγει χιλιάδες διαφορετικές παραλλαγές της ίδιας διαφήμισης, με τις αντιστοιχίσεις τίτλων και περιγραφών.

Όταν η responsive search ad τεθεί σε λειτουργία, ο αλγόριθμος της Google δοκιμάζει τους διαφορετικούς συνδυασμούς τίτλων και περιγραφών ώστε αυτόματα να «γνωρίζει» ποιες από αυτές τις αντιστοιχίσεις επιφέρουν καλύτερες επιδόσεις στη διαφήμιση.

Με τον καιρό, η responsive search ad εμφανίζεται σε διαφορετικούς χρήστες με ξεχωριστό διαφημιστικό μήνυμα, αναλόγως τη λέξη κλειδί που πληκτρολογούν στη μηχανή αναζήτησης, τη συσκευή από την οποία πραγματοποιούν αναζήτησης, το ιστορικό περιήγησής τους και ποικίλα άλλα κριτήρια.

Ποια οφέλη σάς προσφέρουν οι responsive search ads

Οι responsive search ads μπορούν να σας βοηθήσουν να:

Δημιουργήσετε ευέλικτες διαφημίσεις που προσαρμόζονται στις διαστάσεις των συσκευών, προσφέροντάς σας περισσότερο χώρο για να μοιραστείτε το διαφημιστικό μήνυμά σας με πιθανούς πελάτες.

Εξοικονομήσετε χρόνο με τη δημιουργία πολλαπλών τίτλων και κειμένων περιγραφής των διαφημίσεων, αφού πλέον το έξυπνο σύστημα «επιλέγει» για εσάς τους πιο συναφείς συνδυασμούς για να εμφανίζει τις κατάλληλες διαφημίσεις στους πελάτες σας.

Προσελκύσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες χάρη στις πολλές επιλογές τίτλων και περιγραφών, καθώς δίνουν στις διαφημίσεις σας τη δυνατότητα να ανταγωνίζονται σε περισσότερες auctions και να ταιριάζουν με περισσότερα ερωτήματα.

Αυξήσετε την απόδοση της ομάδας διαφημίσεων προσελκύοντας περισσότερα κλικ και μετατροπές που οι υπάρχουσες διαφημίσεις με κείμενο δεν συλλέγουν. Αυτό συμβαίνει διότι οι ανταποκρίσιμες διαφημίσεις αναζήτησης βοηθούν να ανταγωνίζεστε σε περισσότερες δημοπρασίες.

Αυξάνεται η απόδοση με τις νέες responsive search ads;

Οι responsive search ads εμφανίζουν αυξημένο ποσοστό CTR κατά 5 – 15% σε σχέση με τις «κλασικές» διαφημίσεις αναζήτησης, σύμφωνα με την Google. Όσοι έχουν δοκιμάσει όλες τις δυνατότητες της νέας λειτουργίας πράγματι διαπίστωσαν μεγαλύτερο CTR στις responsive search ads. 

Καθότι η νέα λειτουργία βρίσκεται ακόμη σε δοκιμαστικό στάδιο, προτείνεται να δοκιμάσετε να εισάγετε μία responsive search ad σε κάθε adgroup.

Ο αλγόριθμος ελέγχει αυτόματα τις παραλλαγές που έχετε χρησιμοποιήσει σε μία διαφήμιση γι αυτό πλέον είναι ανούσιο να εισάγετε πολλαπλά διαφημιστικά μηνύματα σε κάθε adgroup.

Προσθέτοντας περισσότερα responsive search ads μπορεί να επιδράσετε αρνητικά στην απόδοση των διαφημίσεων διότι η Google καταναλώνει περισσότερο χρόνο προκειμένου να εντοπίζει τον συνδυασμό τίτλου – περιγραφής, που λειτουργεί καλύτερα.

Μάθετε περισσότερα για τις responsive search ads σε ένα επαγγελματικό σεμινάριο google ads.

Ο Σίμος Κοσμετάτος είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Social Media & Internet Marketing στο LEADER SCHOOL

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: