3 συχνά ερωτήματα για το SEO της ιστοσελίδας σας

Όταν μιλάμε για το SEO της ιστοσελίδας σας επικεντρωνόμαστε στις ενέργειες βελτιστοποίησης που πραγματοποιούνται σε αυτή, με στόχο να εμφανίζεται όσο το δυνατόν ψηλότερα στην κατάταξη των οργανικών αποτελεσμάτων της αναζήτησης στη Google.

Ήδη από τα πρώτα βήματα της διαδικασίας κατασκευής μιας ιστοσελίδας -όπως μαθαίνετε στα digital marketing σεμιναρια του Leader School- το SEO (Search Engine Optimization) διαδραματίζει σημαντικό ρόλο, καθώς αξιοποιείται στο πλαίσιο του digital marketing, ως ένα από τα κυριότερα εργαλεία για την προβολή και την προώθηση του site.

Ποια είναι τα πιο συχνά ερωτήματα για το SEO από επαγγελματίες που κατασκευάζουν ή ήδη διαθέτουν site/eshop; Δείτε παρακάτω τις πιο συνηθισμένες απορίες καθώς και τις απαντήσεις τους και ακόμη, γιατί κρίνεται τόσο αναγκαίο το SEO για κάθε ιστοσελίδα.

1/ Πόσο συχνά ενδείκνυται να χρησιμοποιείται η λέξη κλειδί της κάθε σελίδας;

Η λέξη κλειδί χρειάζεται να περιλαμβάνεται σε στρατηγικά σημεία κάθε σελίδας (όπως στο meta-title και το meta-description) αλλά και στο περιεχόμενο. Είναι σημαντικό να εστιάζετε στην «πυκνότητα» και όχι στη συχνότητα κάθε λέξης κλειδιού που χρησιμοποιείτε. Δηλαδή, σε μια σελίδα με επαρκές και πρωτότυπο περιεχόμενο, δεν μπορεί να αναφέρεται περισσότερο από 2-3 φορές.

2/ Γιατί κάθε κατηγορία του site χρειάζεται μακροσκελές περιεχόμενο;

Το περιεχόμενο μιας κατηγορίας του site σας χρειάζεται να είναι πρωτότυπο -όχι αντιγραμμένο- και μακροσκελές. Προκειμένου να προσελκύει το ενδιαφέρον των χρηστών, πρέπει να απαντάει στα πιο συχνά ερωτήματα των δυνητικών πελατών, που αφορούν στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Μπορείτε μέσα από το περιεχόμενο να προσφέρετε ιδέες και λύσεις στους ενδιαφερόμενους χρήστες.

3/ Να χρησιμοποιείται η λέξη κλειδί με τόνο ή χωρίς τόνο;

Ο τονισμός των λέξεων της ελληνικής γλώσσας είναι αλήθεια πώς για χρόνια «παιδεύει» τον αλγόριθμο της Google. Πλέον όμως, πολλές ελληνικές λέξεις είτε πληκτρολογούνται με τόνο είτε χωρίς, λογίζονται ως ταυτόσημες. Καλύτερα στο SEO να χρησιμοποιείτε τις λέξεις κλειδιά με τόνο, αφού άλλωστε αυτός είναι ο ορθός τρόπος γραφής τους και ταυτοχρόνως, ο αλγόριθμος τις αναγνωρίζει σε μεγάλο βαθμό -ανάλογα τον κλάδο της δραστηριοποίησής σας.

Γιατί είναι αναγκαίο το SEO για κάθε site ή eshop;

Το SEO της ιστοσελίδας αφορά σε μια δεσμίδα πρακτικών που εφαρμόζονται τόσο στην ίδια όσο και σε άλλες με επίδραση στη βελτιστοποίησή της, οι οποίες σχετίζονται με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, τη δομή της και το περιεχόμενο μεταξύ άλλων.

Αυτές οι ενέργειες έχουν ως κύριο στόχο να καθίσταται το site προσπελάσιμο από τον αλγόριθμο της μηχανής αναζήτησης της Google αλλά και να είναι φιλικό και αποτελεσματικό στη χρήση, προσφέροντας άριστη εμπειρία στους χρήστες του Ίντερνετ.

Ανεξάρτητα από τα δεδομένα της επαγγελματικής σας δραστηριότητας σε πραγματικούς οικονομικούς όρους, αν δηλαδή είναι μεγάλος ή περιορισμένος ο κύκλος εργασιών σας, η ιστοσελίδα που σας εκπροσωπεί στο Διαδίκτυο έχει την ευκαιρία να εμφανιστεί στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google χάρη στο SEO.

Δεν «παίζει» καν ρόλο το μέγεθος της επιχείρησής σας, αν κατέχετε ένα επί χρόνια αναγνωρισμένο brand, ή έχετε ένα συγκεκριμένο πελατολόγιο σε μια τοποθεσία.

Με το SEO έχετε τη δυνατότητα να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας, να διευρύνετε το πελατολόγιό σας και να στοχεύσετε το κοινό που επιδιώκετε σε εγχώριο αλλά και παγκόσμιο επίπεδο.

Άρα, αν βρίσκεστε σε στάδιο κατασκευής του site σας ή αν ήδη διαθέτετε μια ιστοσελίδα ή eshop, μπορείτε να αξιοποιήσετε δοκιμασμένες πρακτικές SEO και να θέσετε υψηλούς στόχους για την εξέλιξη της επαγγελματικής σας δραστηριότητας, ανεξάρτητα από το ύψος της διαφημιστικής επένδυσης που σκοπεύετε πιθανώς να κάνετε παράλληλα.

Σας προσφέρεται άμεσα η δυνατότητα επιπλέον, να προσελκύσετε το καταναλωτικό κοινό που ενδιαφέρεται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, είτε διαθέτετε φυσικό κατάστημα ή γραφείο, είτε όχι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: