Σελίδα στο Facebook: τι «σαμποτάρει» την αλληλεπίδραση των χρηστών

Η Σελίδα στο Facebook που έχετε δημιουργήσει για να εκπροσωπεί την επιχείρησή σας στο κοινό του πιο δημοφιλούς κοινωνικού μέσου, τείνει να μην ανταποκρίνεται στις ανάγκες της δραστηριότητά σας.

Και αυτό συμβαίνει μάλιστα, ενώ προσπαθείτε να τηρείτε ένα πλάνο δημοσιεύσεων -όπως μαθαίνετε στα επαγγελματικά σεμιναρια μαρκετινγκ του Leader School- ώστε να προσφέρετε ποικιλία δημοσιεύσεων στους fans της Σελίδας.

Τι μπορεί τελικά, να «σαμποτάρει» την αλληλεπίδραση των χρηστών και γι αυτό καταγράφεται πολύ περιορισμένη κίνηση στη Σελίδα της επιχείρησης στο Facebook;

Δείτε παρακάτω μερικούς λόγους που επηρεάζουν δραματικά την αλληλεπίδραση και πώς μπορείτε να αναστρέψετε την κατάσταση προς όφελος του επαγγελματικού σας εγχειρήματος.

Οι δημοσιεύσεις πιθανώς γίνονται σε ακατάλληλες στιγμές

Στο πλαίσιο του σεμιναρίου για το Facebook μαθαίνετε ποιες είναι οι πιο δημοφιλείς ώρες των δημοσιεύσεων στο μέσο, αλλά έχετε κατά νου πως δεν μπορεί να λογίζονται ως πανάκεια.

Χρειάζεται να ακολουθήσετε μια τακτική διερεύνησης για ένα σεβαστό χρονικό διάστημα ώστε να διαπιστώσετε ποιες ώρες κάθε ημέρας της εβδομάδας βρίσκεται το δικό σας κοινό online για να είστε σε θέση να αναρτάτε τις δημοσιεύσεις σας σε πιο κατάλληλες στιγμές βάσει των fans που έχετε προσελκύσει στη Σελίδα σας.

Η πρωτοτυπία των posts δεν αποτελεί το πρώτο σας μέλημα

Πόση… πρωτοτυπία χρειάζονται οι δημοσιεύσεις; Όση απαιτείται για να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό του κλάδου σας!

Αν το αντικείμενο της δραστηριότητάς σας είναι πολύ ανταγωνιστικό, δεν έχετε την παραμικρή ευχέρεια να δημοσιεύετε αδιάφορο και κοινότυπο υλικό στο Facebook διότι πολύ απλά κανείς δεν θα το προσέξει και κατ’ επέκταση, λιγότεροι χρήστες θα επιλέξουν να σας ακολουθούν.

Γι αυτό συστήνουμε να επιμελείστε με προσοχή το πλάνο των δημοσιεύσεών σας ώστε κάθε ανάρτηση που σχεδιάζετε να έχει νόημα, ουσία και όσο το δυνατόν περισσότερη πρωτοτυπία.

Προσοχή! Τα κείμενα των αναρτήσεων χρειάζεται να είναι προσεγμένα, ορθογραφικά και συντακτικά ορθά και φυσικά, οι εικόνες που αξιοποιείτε να είναι μοναδικές, επαγγελματικές και αισιόδοξες.

Οι αναρτήσεις που δημοσιεύονται «καταπιέζουν» τους χρήστες

Όταν δημιουργείτε νέα posts για το Facebook, προσπαθήστε να μην προωθούν συνεχώς το μήνυμα «Αγοράστε!».

Προφανώς και επιθυμείτε να αυξήσετε το πελατολόγιό σας μέσα από το κοινωνικό δίκτυο, αλλά δεν θα φέρετε το επιθυμητό αποτέλεσμα αν «πιέζετε» τους χρήστες που ακολουθούν τη Σελίδα σας με αμιγώς διαφημιστικές αναρτήσεις.

Καλύτερα είναι να έχετε περισσότερη ποικιλία στο περιεχόμενο των posts σας: δείτε για παράδειγμα, ποιες ημέρες του μήνα μπορείτε να δημοσιεύσετε πιο χαλαρές αναρτήσεις με νέα σχετικά με τον κλάδο σας, άλλες με λύσεις, προτάσεις και συμβουλές αλλά και με θετικές κριτικές των πελατών σας, ή κάποια διάκριση που έλαβε η επιχείρησή σας.

Τα σχόλια και τα ερωτήματα των χρηστών μένουν αναπάντητα

Όταν μια επιχείρηση μπαίνει στον «χορό» του Ίντερνετ παύει να έχει ωράριο.

Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να χρησιμοποιείτε τους αυτοματισμούς που προσφέρονται από το Facebook αλλά ως ένα βαθμό -δεν γίνεται να αντικαταστήσουν πλήρως την ανθρώπινη απόκριση.

Εντάξτε λοιπόν, στην καθημερινή ρουτίνα της δουλειά σας, σε συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο, τον έλεγχο των σχολίων και των μηνυμάτων από ενδιαφερόμενους χρήστες στο Facebook.

Προσπαθήστε να απαντάτε άμεσα στα σχόλια που γίνονται δημόσια από ενδιαφερόμενους με ευγενικό και ανθρώπινο τρόπο.

Μην ξεχνάτε φυσικά, τα μηνύματα που μπορεί να δέχεται η Σελίδα από χρήστες, στα οποία όσο πιο σύντομα απαντάτε, τόσο πιο πολλές πιθανότητες έχετε να προσελκύσετε τους χρήστες και να τους μετατρέψετε σε πελάτες σας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: