Google Ads: 7 συμβουλές από τα σεμιναρια Google Ads για επιτυχημένες καμπάνιες

Του Σίμου Κοσμετάτου

Τα σεμιναρια Google Ads εστιάζουν στην πρακτική πλευρά του Google Ads αναπτύσσοντας μια μεθοδολογία που είναι απλή στη χρήση και φέρνει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Άρθρο:Σίμος Κοσμετάτος Adwords Certified Proffesional, Google Digital Marketing Consultant, Leader School

Άρθρο:Σίμος Κοσμετάτος 
Adwords Certified Proffesional, Google
Digital Marketing Consultant, Leader School

Το Google Ads είναι μια σύνθετη πλατφόρμα με πολλές παραμέτρους και τεχνικές επιλογές που σου επιτρέπουν να χαράξεις στρατηγική, να διαφοροποιηθείς από τον ανταγωνισμό και να κερδίσεις το πολυπόθητο κλικ σε μια σχετική λέξη κλειδί. Βέβαια ακόμα κι αν φτάσεις στο 100% στο Google Ads, η τελική επιλογή του επισκέπτη εξαρτάται από διάφορους άλλους παράγοντες που σχετίζονται αρχικά με την ιστοσελίδα σου (κάτι που βλέπουμε στα μαθήματα SEO) αλλά και με την ευρύτερη στρατηγική που περιλαμβάνει (προϊόν, τιμές, εκπτώσεις, διευκολύνσεις κλπ).

Το Google Ads είναι ένα εργαλείο στο οποίο πιστεύουμε πολύ στα σεμιναρια internet marketing και παρακάτω συγκεντρώσαμε μερικές χρήσιμες συμβουλές για το Google Ads,  για να σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε πιο επιτυχημένες καμπάνιες. Όλες οι συμβουλές περιλαμβάνονται και στα σεμιναρια Google Ads του Leader School. Ωστόσο όλες οι συμβουλές δεν ταιριάζουν σε όλες τις περιπτώσεις γι’αυτό και στα ατομικά σεμιναρια Google Ads εστιάζουμε στα tips και τις γνώσεις που ταιριάζουν στη δική σας περίπτωση.

Να έχετε πάντα στο μυαλό σας ότι οι συμβουλές για το Google Ads αλλά και γενικά για τα social media και το internet marketing έχουν περιορισμένο χρόνο ζωής και εξαρτώνται τόσο από την πορεία και τις δράσεις του ανταγωνισμού όσο και από την εξέλιξη της πλατφόρμας Google Adwords αλλά και του Digital Marketingγενικότερα.

ο Google Adwords είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία του Digital Marketing.

Το Google Ads είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία του Digital Marketing.

Συμβουλή Google Ads#1 Γράψε μια λίστα με τις προτεραιότητες και τα δυνατά σημεία της επιχείρησής σου προκειμένου να καταφέρεις να εντάξεις τα περισσότερα από αυτά στον περιορισμένο τίτλο (25 χαρακτήρες), την περιγραφή (70 χαρακτήρες) και τις επεκτάσεις μηνύματος της διαφήμισης στο Google Ads. Κάνε λίγο οικονομία αντικαθιστώντας το “και” με “&” και παρακάμπτοντας άρθρα και λέξεις που δεν χρειάζονται (όταν αυτό είναι δυνατό).

Συμβουλή Google Ads#2 Το μήνυμα της διαφήμισης έχει μεγαλύτερη σημασία από το μέγεθός της. Αν καταφέρεις να έχεις ένα ξεχωριστό μήνυμα σε σχέση με τον ανταγωνισμό αλλά και να ακολουθείς όλους τους κανόνες του Google Ads, τότε αυξάνεις τις πιθανότητες να τραβήξεις το ενδιαφέρον των χρηστών, να αυξήσεις το CTR και να έχεις περισσότερη κίνηση στην ιστοσελίδα.

Συμβουλή Google Ads#3 Μια επιτυχημένη καμπάνια στο Google Ads είναι αυτή που έχει δημιουργηθεί τόσο για να προσελκύσει το αρχικό κλικ όσο και να μετατρέψει τον επισκέπτη σε πελάτη. Το δεύτερο στάδιο είναι το πιο δύσκολο καθώς απευθυνόμαστε σε πραγματικούς ανθρώπους που ψάχνουν για ένα προϊόν ή υπηρεσία σαν το δικό μας και ενδεχομένως έχουν πολύ καλή ιδέα για το προϊόν που αναζητούν ή είναι έτοιμοι να απευθυνθούν στον ανταγωνισμό αν δεν βρουν αμέσως αυτό που ψάχνουν σε εμάς.

Συμβουλή Google Ads#4 Dynamic Search; Ένα ισχυρό εργαλείο που είναι ιδανικό σε ορισμένες περιπτώσεις αλλά έχει 2 κινδύνους. Ο πρώτος είναι να δεις τη διαφήμισή σου να προβάλει λέξεις που δεν θέλεις και ο δεύτερος να έχεις απόλυτη ομοιομορφία στον τίτλο της διαφήμισης καθώς και εσύ και οι ανταγωνιστές σου επιλέγουν το dynamic search. Στην πρώτη περίπτωση πρέπει να προσέξεις λίγο περισσότερο τις παραμετροποιήσεις ενώ στη δεύτερη περίπτωση, ένας εμπνευσμένος “χειροποίητος” τίτλος θα έχει καλύτερο αποτέλεσμα.

Συμβουλή Google Ads#5 Η παρουσίαση μιας παραπλανητικής προσφοράς μπορεί να φέρει μεγάλο όγκο επισκεπτών αλλά σίγουρα δεν θα φέρει μεγάλο όγκο πωλήσεων με αποτέλεσμα να έχουμε έξοδα από τις διαφημίσεις χωρίς τα αντίστοιχα έσοδα από τις πωλήσεις. Αν για παράδειγμα κάνεις έκπτωση 60% σε όλα τα προϊόντα με προϋπόθεση να αγοράσεις ο επισκέπτης προϊόντα αξίας άνω των 150€ και δεν αναφέρεις την προϋπόθεση στην ιστοσελίδα, τότε θα έχεις μεγάλο ποσοστό εγκαταλείψεων και περιορισμένο αποτέλεσμα. Θυμήσου, το κλικάρισμα για τους επισκέπτες είναι δωρεάν, για εμάς όχι.

Συμβουλή Google Ads#6 Συνδυάζοντας το Google Ads με το Google Analytics μπορείς να έχεις συγκεκριμένες πληροφορίες για τις λέξεις κλειδιά που έφεραν πελάτες που έκαναν αγορές στο eshop σου ή που έμειναν πάνω από 5 λεπτά στην ιστοσελίδα σου και διάβασαν το περιεχόμενό σου. Έτσι γνωρίζεις με ακρίβεια σε ποιες λέξεις θα πρέπει να επενδύσεις περαιτέρω και που θα κάνεις περικοπές.

Συμβουλή Google Ads#7 Οι απλές αναφορές στο Google Ads λένε ένα ποσοστό της αλήθειας αλλά όχι ολόκληρο. Χρησιμοποιώντας πιο σύνθετα στοιχεία σε πιο σύνθετες αναφορές καταλαβαίνουμε με ακρίβεια αν η διαφήμισή μας καλύπτει ένα μεγάλο μέρος της αγοράς (search lost is), πως συγκρίνεται η διαφήμισή μας σε σχέση με τον ανταγωνισμό (auction insights) και αν η διαφήμιση στο Google Ads συμβάλει σε επιπλέον πωλήσεις σε συνδυασμό με άλλα κανάλια εισροής επισκεπτών (funnels).

Ο Σίμος Κοσμετάτος είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Social Media & Internet Marketing στο LEADER SCHOOL

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: