Ευέλικτη εργασία: το απόλυτο trend για το 2022 στο digital marketing

Του Σίμου Κοσμετάτου

Η ευέλικτη εργασία αναδεικνύεται σε trend στον κλάδο του digital marketing τη νέα χρόνια. 

Έτοιμοι να εγκαταλείψουν το περιορισμένο περιβάλλον του γραφείου φαίνεται πως είναι ολοένα και περισσότεροι marketers σε παγκόσμιο επίπεδο!

Η έρευνα με τίτλο «Career and Salary Survey» του βρετανικού περιοδικού «Marketing Week» κατέδειξε ότι 9 στους 10 marketers θεωρούν «πολύ σημαντική» ή «σημαντική» την ευέλικτη εργασία στον κλάδο τους.

Σύμφωνα με το έγκυρο περιοδικό, οι ερωτηθέντες δηλώνουν πως η ευέλικτη μορφή εργασίας αναπτερώνει το ενδιαφέρον τους -καθώς αναλαμβάνουν πολλαπλά projects- και συνδράμει ουσιαστικά στην επαγγελματική τους ανέλιξη.

Σημειώνεται πως η έρευνα με τίτλο «Career and Salary Survey» του περιοδικού «Marketing Week» που εδρεύει στο Λονδίνο, πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 4.400 ανθρώπων του digital marketing.

Οι marketers επανασχεδιάζουν το μέλλον του κλάδου

Ως «πολύ σημαντική» κρίνουν την ευελιξία στον κλάδο του digital marketing περισσότεροι από τους μισούς συμμετέχοντες στην έρευνα (53.3%), ενώ στα περσινά αποτελέσματα το αντίστοιχο ποσοστό είχε καταγραφεί σαφώς μικρότερο, στο 47.2%.

Την ίδια στιγμή, αύξηση σημειώνει και η υιοθέτηση ευέλικτων μορφών εργασίας στον κόσμο του digital marketing, με σχεδόν 4 στους 10 να εργάζεται ήδη σε περιβάλλον εκτός γραφείου.

Οι ερευνητές εκτιμούν ότι οι ευέλικτες μορφές εργασίας θα συνεχίσουν να διεισδύουν στον κλάδο του digital marketing στη διάρκεια του έτους.

Κορυφαία brands, όπως η εταιρεία WeWork, αλλάζουν κάθε ημέρα και πιο πολύ τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι πηγαίνουν να εργαστούν, συνδυάζοντας τη συνεργασία με τους ευέλικτους χώρους γραφείων.

Η προαναφερθείσα εταιρεία, που έχει ως στόχο να γίνει η δεύτερη πιο πολύτιμη startup του κόσμου μετά την Uber, καλύπτει ήδη 287 τοποθεσίες παγκοσμίως.

Η πελατειακή βάση της έχει μετατοπιστεί από επιχειρηματίες και νεοσύστατες επιχειρήσεις σε μεγάλους οργανισμούς, όπως η HSBC, η Samsung και η Microsoft που καταλαμβάνουν όλο και περισσότερο χώρο στις τοποθεσίες της.

«Όσοι καταφέρουν να προσαρμοστούν, θα κερδίσουν»

Η ευέλικτη εργασία αναδεικνύεται αδιαμφισβήτητα σε πρόκληση για τους επιχειρηματίες πολλών κλάδων, σε εγχώριο και διεθνές επίπεδο.

Και αυτό γιατί αναζητούνται οι τρόποι με τους οποίους αυτή μπορεί να ενσωματωθεί βαθιά στην υπάρχουσα εταιρική κουλτούρα -που παραμένει παλιομοδίτικη για πολλούς.

Εταιρείες και επιχειρήσεις αναμένεται να «περάσουν» σε φάση ανασυγκρότησης κατά τη διάρκεια της νέας χρονιάς, ενώ οι εργαζόμενοι πρόκειται να κληθούν να επιλέξουν μεταξύ καινούριου και παλιού.

Οι νεοσύστατες εταιρείες προσφέρουν στο προσωπικό τους εξαιρετικά ευέλικτο ωράριο, περισσότερες ημέρες διακοπών και λιγότερες εργάσιμες ημέρες ανά εβδομάδα, καθιστώντας το κλασικό ωράριο 9 με 5 των υπόλοιπων εταιρειών εντελώς απαρχαιωμένο.

Πρωτοπόρος εταιρεία σε θέματα εργασιακής ευελιξίας, σύμφωνα με το περιοδικό «Marketing Week», είναι το agency The Mix αλλά και στην Ελλάδα, το Skroutz ακολουθώντας τα νέα πρότυπα, παρέχει στους εργαζομένους του πρωινό και μεσημεριανό γεύμα, δωρεάν καφέ και φρούτα, εκδρομές και μεταξύ άλλων, 4ημερη εργασία το καλοκαίρι, χωρίς extra ώρες εργασίας ανά ημέρα.

«Οι εταιρείες θα πρέπει να αναθεωρήσουν τον τρόπο εργασίας των εργαζομένων τους, υιοθετώντας μια πιο ατομική προσέγγιση.

Η πολυετής εμπειρία καταδεικνύει ότι η άσκηση πίεσης στους εργαζομένους μειώνει δραματικά τη δημιουργικότητα και την παραγωγικότητα ενώ αυξάνει τη “φθορά” τους.

Είναι στο χέρι των επιχειρηματιών αλλά και των εργαζομένων να συνδράμουν στην αναδιαμόρφωση της κουλτούρας της εργασίας» καταλήγει ο συντάκτης.

Ο Σίμος Κοσμετάτος είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Social Media & Internet Marketing στο LEADER SCHOOL

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: