Νέες διαφημίσεις 3D φέρνει το Facebook

Του Σίμου Κοσμετάτου

Αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής marketing κάθε σύγχρονης επιχείρησης συνιστά μεταξύ άλλων η οργανική και η χορηγούμενη παρουσία στα social media.

Πλέον, οι επαγγελματίες στο digital marketing -και οι δυνάμει digital marketers που παρακολουθούν σεμιναρια marketing– έχουν μια νέα επιλογή ανάδειξης προϊόντων στο Facebook: τη 3D προβολή!

Η «μετά το βίντεο, τι;» εποχή είναι εδώ και τα 3D posts έρχονται να προστεθούν στην πολύτιμη εργαλειοθήκη των διαφημιστών.

Τι είναι τα Facebook 3D posts

Τα Facebook 3D posts αποτελούν τις νέες διαδραστικές δημοσιεύσεις που αξιοποιούν την επαυξημένη (AR) και την εικονική (VR) πραγματικότητα.

Δεν απαιτούν επιπλέον εξοπλισμό για να δημιουργηθούν και ο marketer έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει διαδραστικές 3D δημοσιεύσεις στην υπάρχουσα πλατφόρμα.

Το 3D περιεχόμενο μπορεί να δημιουργηθεί στην πλατφόρμα Oculus Medium ή στο Facebook Spaces.

Σε πρώτο στάδιο δίνεται η δυνατότητα δημιουργίας 3D περιεχομένου, ενώ στη συνέχεια πρόκειται να προστεθούν και λειτουργίες εικονικής πραγματικότητας (VR).

Τα νέα, τρισδιάστατα posts παρέχουν άμεση διάδραση στον χρήστη καθώς προσφέρουν τη δυνατότητα να προβάλλεται το διαφημιζόμενο προϊόν από κάθε πλευρά και γωνία με την κίνηση του δείκτη του ποντικιού.

Παρέχουν επιπλέον τη δυνατότητα πρόκλησης κινήσεων από μέρους του χρήστη, όπως για παράδειγμα το άνοιγμα μιας πόρτας με την κίνηση του χεριού πάνω στη δημοσίευση.

Στον «στίβο» του social media marketing

Η καινοτομία του Facebook με τις 3D δημοσιεύσεις διευρύνει περαιτέρω τους ορίζοντες της ψηφιακής διαφήμισης, «ανοίγοντας» ένα νέο πεδίο για τις επιχειρήσεις στους τρόπους προώθησης των προϊόντων τους.

Τα Facebook 3D posts ενισχύουν μάλιστα, τη διαδραστικότητα που είχε αρχίσει να εκλείπει από το παγκοσμίως δημοφιλές μέσο.

Είναι πολύ πιθανό με την ένταξη της πρωτοποριακής δυνατότητας να ενισχύσει τη δέσμευση των χρηστών με την πλατφόρμα, εκπαιδεύοντας το ευρύ κοινό στις εφαρμογές της εικονικής πραγματικότητας.

Οι δυνατότητες που προσφέρει η νέα λειτουργία του Facebook είναι πάρα πολλές και σίγουρα θα «εξιτάρουν» τη δημιουργικότητα των διαφημιστών!

Γιατί αξίζει η διαφημιστική επένδυση στο Facebook

διαφήμιση στο Facebook αποτελεί έναν οικονομικό και συνάμα αποτελεσματικό τρόπο για κάθε επιχείρηση να εντοπίσει και να στοχεύσει το κοινό της.

Η διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook προσφέρει τη δυνατότητα στους διαφημιστές να στοχεύσουν τους χρήστες που επιθυμούν βάσει φύλου, ηλικίας, γλώσσας, περιοχής ακόμα και ενδιαφερόντων.

Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να απευθυνθεί στη μερίδα του καταναλωτικού κοινού που επιθυμεί όπου και αν βρίσκεται η έδρα της επιχείρησής του.

Από τα στατιστικά στοιχεία του Facebook για την περσινή χρονιά προκύπτει ότι σχεδόν 6 στους 10 χρήστες του κοινωνικού μέσου δικτύωσης παραδέχονται πως οι δημοσιεύσεις στα κοινωνικά μέσα επηρεάζουν τις αγορές που πραγματοποιούν, ενώ το 44% ωθείται στην αγορά από το Facebook.

Ακόμη, το 26% των χρηστών του Facebook που έκαναν κλικ σε διαφημίσεις ανέφεραν ότι πραγματοποίησαν και αγορά.

Ο Σίμος Κοσμετάτος είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Social Media & Internet Marketing στο LEADER SCHOOL

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: