DIGITAL MARKETING TIPS
Γιατί το mobile commerce παίρνει τα ηνία στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Το mobile commerce αποτελεί την πλέον αναπτυσσόμενη «συνιστώσα» του ηλεκτρονικού εμπορίου σε παγκόσμιο, αλλά και σε εγχώριο, επίπεδο. Οι φορητές συσκευές που βρίσκονται στη διάθεση
Πώς να βελτιώσετε το SEO του site σας αξιοποιώντας το Pinterest
Τα social media κυριαρχούν στην καθημερινότητα των περισσότερων από εμάς καθώς προσφέρουν απεριόριστες ευκαιρίες για διασκέδαση, ενημέρωση αλλά και αγορές. Το Facebook και το Instagram
Ποια σεμινάρια για eshop βοηθούν στην ανάπτυξη της επιχείρησης;
Τα σεμινάρια για eshop που αφορούν αποκλειστικά στο digital marketing μπορούν να αναπτύξουν θεαματικά την επιχειρηματική σας δραστηριότητα στο Διαδίκτυο και να αποκομίζετε περισσότερα κέρδη
Facebook shops & μικρές επιχειρήσεις: όσα χρειάζεται να ξέρετε
Τα Facebook shops συνιστούν μια νέα, δωρεάν υπηρεσία του δημοφιλούς κοινωνικού μέσου, η οποία παρέχει τη δυνατότητα στις μικρές επιχειρήσεις να δημιουργούν ηλεκτρονικά καταστήματα, για
Είναι αναγκαία η πιστοποίηση digital marketing για να ασκήσετε το επάγγελμα;
Η πιστοποίηση digital marketing ανοίγει τον δρόμο για να χτίσετε μια επιτυχημένη επαγγελματική πορεία σε αυτόν τον ταχύτατα εξελισσόμενο τομέα της αγοράς -αλλά μόνη της,
Μήπως πέθανε το lookalike audience στις Διαφημίσεις Facebook;
Του Σίμου Κοσμετάτου Ολοένα και περισσότεροι marketers ανά τον κόσμο αναφέρουν ότι το Facebook Lookalike Audience (1%) δεν είναι πια τόσο αποδοτικό όσο ήταν κατά
Google Adwords – Νέες responsive search ads
Του Σίμου Κοσμετάτου Το Google Adwords συνιστά το πολυτιμοτερο εργαλείο μιας επιχείρησης που επιδιώκει να επιτύχει άμεσο αποτέλεσμα στην προσέλκυση πελατών και την αύξηση των
3 σεμιναρια marketing για ιδιοκτητες eshop
Του Σίμου Κοσμετάτου Δραστηριοποιείστε επιχειρηματικά στο Διαδίκτυο και διαθέτετε ένα eshop μέσω του οποίου απευθύνεστε στο εγχώριο ή και το παγκόσμιο καταναλωτικό κοινό. Προκειμένου να
Το Google Plus πέθανε, ζήτω το Google My Business
Του Σίμου Κοσμετάτου To Google Plus μάς άφησε… χρόνους στις 2 Απριλίου, καθώς η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης της Google ποτέ δεν κατάφερε να ανταγωνιστεί σε