DIGITAL MARKETING TIPS
Σελίδα στο Facebook: τι «σαμποτάρει» την αλληλεπίδραση των χρηστών
Η Σελίδα στο Facebook που έχετε δημιουργήσει για να εκπροσωπεί την επιχείρησή σας στο κοινό του πιο δημοφιλούς κοινωνικού μέσου, τείνει να μην ανταποκρίνεται στις
Hashtags – Όσα πρέπει να ξέρετε για τη χρήση τους σε Instagram και Facebook
Τα Hashtags συνιστούν ένα τεράστιο κεφάλαιο για τα social media, μετρώντας ήδη σχεδόν 15 χρόνια παρουσίας στον κόσμο του Internet. Κάθε hashtag αποτελεί μία λέξη
Πώς να βρίσκετε θέματα για ενδιαφέροντα άρθρα blog στο site σας
Το στρατηγικό περιεχόμενο σε ένα site ή eshop συνδράμει ποικιλοτρόπως στην προβολή και την προώθηση της δραστηριότητάς του στο κοινό του Διαδικτύου. Πέρα από τις
3 συχνά ερωτήματα για το SEO της ιστοσελίδας σας
Όταν μιλάμε για το SEO της ιστοσελίδας σας επικεντρωνόμαστε στις ενέργειες βελτιστοποίησης που πραγματοποιούνται σε αυτή, με στόχο να εμφανίζεται όσο το δυνατόν ψηλότερα στην
Δυνατότητα ελέγχου των σχολίων για προφίλ & σελίδες παρέχει πλέον το Facebook
Τη δυνατότητα να ασκείται έλεγχος στους χρήστες που μπορούν να δημοσιεύσουν σχόλια σε αναρτήσεις παρέχει πλέον το Facebook σε προφίλ και σελίδες διασημοτήτων, επιχειρήσεων και
Κίνηση ματ από τη Google στο ψηφιακό σκηνικό των διαφημίσεων – τι αλλάζει
Μια σημαντική μεταβολή αναμένεται να πραγματοποιηθεί στις διαδικτυακές διαφημίσεις, μετά από πρόσφατη ανακοίνωση που έγινε από την εταιρεία Google. Η εταιρεία δηλώνει πως σκοπεύει να
Σε τι μπορεί να οφείλεται μια αισθητή πτώση στα Direct Visits;
Τα Direct Visits ορίζονται ως επισκέψεις χωρίς ιστότοπο αναφοράς. Όταν ένας επισκέπτης ακολουθεί έναν σύνδεσμο από ένα site σε ένα άλλο, το site προέλευσης θεωρείται
7 πρακτικοί τρόποι για να προωθήσετε την επιχείρησή σας σε τοπικό επίπεδο
Όσο το CPC, το CPV και το CPM ανεβαίνουν στο Digital Marketing, τόσο η τοπική στόχευση γίνεται μονόδρομος για πολλές μικρές επιχειρήσεις που δεν “αντέχουν”
Νέα ενημέρωση Google Ads – Οι αλλαγές στις λέξεις κλειδιά για το δίκτυο Search
Σε μια νέα ενημέρωση προχωράει η Google στη διαφήμιση η οποία αναμένεται να διευκολύνει την προσέγγιση των δυνητικών πελατών μέσα από τις καμπάνιες στο δίκτυο